מיוחד לסינמה סיטי: ספיישל קולנועי של "סמי הכבאי – תעלומה מהחלל"

אצלנו בבית מעריצים את סמי הכבאי – הגדול בן ה-5, הקטנות בנות ה-2.5, וגם ההורים שלהם, שמבינים את הערך החינוכי שבדמותו של סמי והרפתקאותיו.

ביום שלישי האחרון השתתפנו בהשקה של ספיישל קולנועי מדליק לחובבי סמי הכבאי מכל הגילאים. מדובר בהפקה ראשונה מסוגה הכוללת מופע אינטראקטיבי בן 15 דקות עם שחקנית, בשילוב וידיאו וסאונד, במהלכה הילדים לומדים על החשיבות של עזרה הדדית. לאחר המופע הקצר מוקרן סרט ספיישל חדש, "סמי הכבאי תעלומה מהחלל" (באורך שעה). הסרט מנגיש לילדים מושגים כגון: אחריות, מסירות, זהירות ובטיחות ומסייע בהקניית כלים להבנת חשיבות הזהירות מפני סכנות. כמיטב הפרקים של סמי הכבאי. 

בסיום ההקרנה ישנו מופע קצר מסכם, בו שרים הילדים יחד עם השחקנית את שיר הנושא של הסדרה סמי הכבאי, מחולקת תעודת לוחם אש מצטיין לכל ילד ושי ממותג של סמי הכבאי.

מדובר בהפקה משותפת לסינמה סיטי ומדיה הופ!, שתעלה החל מה- 7.8  במתחמי הסינמה סיטי בגלילות וראשון לציון ובהמשך  גם ביתר מתחמי הסינמה סיטי ברחבי הארץ.

אבי אדרי, מנכ"ל הסינמה סיטי: "אנו גאים ליצור הפקה הכוללת סרט ומופע אינטראקטיבי ייחודי וראשון מסוגו בעולם לדמות הילדים הפופולארית ביותר בעולם, סמי הכבאי. כפי שאנו פועלים כל העת על מנת להעניק ללקוחותינו, את חווית הקולנוע והסאונד המתקדמים ביותר בעולם, בכל המתחמים שלנו. נפעל גם בתחום ההפקות ליצירת הפקות מיוחדות וחדשניות לילדי ישראל"

מיכל בוטל, משנה למנכ"ל קבוצת מדיה הופ!: "סמי הכבאי הוא גיבור חיובי המגלם את ערכי ערוץ הופ! המתבססים על שיתוף פעולה, עזרה הדדית, העצמה ומסוגלות והוא מהווה דמות לחיקוי עבור ילדים רבים. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם סינמה סיטי ביצירת אירוע חוויתי לילדים ולהורים אשר מאפשר בילוי לצד העשרה ומקווים שזוהי הסנונית הראשונה לפעילויות קולנועיות מהנות מבוססות מותגים מצליחים של ערוץ הופ!

קבוצת מדיה הופ! מובילה בקטגוריית טרום בית הספר עם 50% מהצפייה כך שסמי הכבאי הוא בן בית בבתים רבים בישראל ואנו משוכנעים שכולם ישמחו לפגוש אותו גם על המסך הגדול".

**המופע מיועד הן לבנים והן לבנות בגילאי 3-6

**כרטיס למופע המשולב הינו בעלות של 45 ₪  לילד ולמבוגר

**רכישת כרטיסים באתר הסינמה סיטי סיטי או בקופות

***

"סמי הכבאי" הינה סדרת טלוויזיה לילדים, אשר הופקה במקור בשנות השמונים והתשעים על ידי ה-BBC . במרכזה של הסדרה עומד סמי הכבאי טוב הלב והאמיץ שתמיד נכון לכל משימה ומסייע, בעזרת אלביס, פני והמפקח סטיל, לפתור בעיות הצצות בעיירה הקטנה פונטיפנדי שחלקן הלא מבוטל קורה בגלל שובבותו של אדם פרייס. פרקי הסדרה משודרים בערוץ הופ!, הערוץ המוביל לילדי הגן. כמו כל התכנים של ערוץ הופ!, גם בסדרה סמי הכבאי ניכר דגש על הערך המוסף החינוכי והערכי.  הסדרות עוסקות במושגים מעולם הכבאות וההצלה דרך תרחישים אליהם נקלעים תושבי העיירה בסדרה וסמי הכבאי .

לא ניתן להגיב