מי הגיעה להשקת הקיץ של נעלי פפאיה ו-younger?

חברת פפאיה, מותג נעלי הילדים הותיק, חגגה בשבוע שעבר מאורע כפול: קולקציית קיץ צבעונית ומושקעת שהגיעה לחנויות, והשקתו של מותג הנערות younger.

האירוע החגיגי, שהתקיים בקניון ראשונים שנפתח לפני כחודשיים, כלל מיני תצוגה של שלל הסנדלים ונעלי הקיץ, מוזיקה ונשנושים, והרבה אווירה שמחה.

הגיעה לחגוג עם בעלי הרשת את המאורע- לא אחרת מאשר ריטה!

ריטה, הצעירה לנצח, מדדה ובחרה לעצמה סניקרס כסופות של younger.

ריטה מודדת סניקרס של יאנגר. צילום: goodmother.co.il

בתפקיד הנסיך, שעזר לה למדוד את הנעל- משה אורון, מבעלי רשת פפאיה.

YOUNGER, המותג החדש, מיועד ספציפית לנערות, ובעונה הקרובה מציע סנדלים, כפכפים ונעלי סניקרס. העיצובים מתאימים בדיוק לקהל היעד, ומשקפים את הטרנדים האופנתיים של התקופה: פרנזים, סנדלי גלדיאטורים, פאצ'ים, סניקרס מוזהבים וכסופים, ועוד. בקיצור- כל מה שייחשב למדליק בחטיבת הביניים, בימים אלה.

צילום: goodmother.co.il

כל הנעליים מוצעות החל ממידה 30 ועד מידה 41, כך שגם נשים צעירות וצעירות ברוחן יוכלו להנות מהן.

סניקרס מוזהבים זה כאן. צילום: goodmother.co.il

בשלב הראשון משולבים נעלי YOUNGER בכ- 40 החנויות של רשת פפאיה ברחבי הארץ, ובשלב השני יפתחו חנויות נפרדות למותג.

המותג פפאיה ממשיך להתמקד בפעוטות וילדים ומציע נעליים החל מצעד ראשון ושני ומעלה. קולקציית קיץ 2017 שהגיעה לחנויות היא צבעונית, איכותית, מגוונת ונוחה, ואין אחד שלא יאהב את מה שהיא מציעה. בקיץ הזה תמצאו בחנויות סנדלים בעיצובים מתוקים עם סגירה של סקוצ'ים, שמקלה על הילד וההורה את תהליך הנעילה, מגוון נעלי בובה לבנות ונעליים אופנתיות לבנים, ועוד. 

צילום: goodmother.co.il

כמו כן, תמצאו בסניפים מגוון של נעלי ספורט ממותגים מוכרים, כך שאם חיפשתם נעלי אדידס לילד ונעלי ספורט ורודות של סקצ'רס לילדה, תוכלו למצוא אותם בחנויות פפאיה.

צילום: goodmother.co.il

 

 

לא ניתן להגיב