מתכוננים לבית הספר: ערוץ "הופ! גדלתי בשנה"

ערוץ פופ אפ חדש עולה למסכים, ומטרתו להכין את הילדים וגם את ההורים לקראת החזרה למסגרות.

התקופה של סוף החופש הגדול, ותחילת שנת הלימודים חדשה, היא מרגשת ומלאה בחששות גם עבור הילדים וגם עבור ההורים, ובמיוחד לאלה מאיתנו שמתחילים ללמוד במסגרת חדשה, גן או בית ספר.

בקבוצת מדיה הופ! מכירים זה מכבר את הנושא ומשדרים מדי שנה תכני הכנה לכיתה א' ולגן. בערוץ החדש ניתן יהיה למצוא תכנים רבים ומגוונים העוסקים בנושא ממגוון פנים והיבטים תוך צפייה חווייתית ומאפשרים לילדים ולהורים מקור הזדהות ולמידה כמו גם תהליך הכנה וליווי.

כמענה לצרכים אלה יעלה ב- yes ערוץ פופ אפ חדש: הופ! גדלתי בשנה, באפיק 95, שישדר תוכן ייעודי שעיקר תכליתו הכנה רגשית ומנטלית לקראת השנה החדשה.

בערוץ ישודרו תכנים שעוסקים באותיות ומספרים,  תכני העשרה ויצירה, שירים וטיפים להכנה רגשית של הילדים (לגנים ולכיתה א').

בהיבט הרגשי הערוץ ייתן במה לעיסוק בתחומים של: תקשורת בינאישית, התמודדות עם קונפליקטים, הוגנות, קבלת האחר, כבוד הדדי, העצמה רגשית ועוד.

הערוץ ישודר בתקופה קצובה מראש, יעלה לשידור ב- 13.8, השבוע השלישי של אוגוסט, שבו מסתיימות הקייטנות (והחופש האמיתי מתחיל..) וימשיך לשדר עד אחרי ראש השנה, 24.9

אלונה אבט, מנכ"ל קבוצת מדיה הופ!:

הצעדים הראשונים בכניסה למסגרת חינוכית חדשה ובעיקר, במעבר לכיתה א' מלווים בימים מרגשים לילדים ולהורים גם יחד. אנו שמחים לקחת חלק בהכנה לקראת הפרק החדש בחיי הילדים, ונרגשים ללוות את ההורים בימים כה משמעותיים.

קובי גל-רדאי, סמנכ"ל  התוכן של yes אמר: "yes ממשיכה להעצים את עולם הילדים, בהמשך למהלך ' yesעם מי לגדול', השיקה החברה רק השנה שלושה  ערוצי ילדים נוספים אשר מביאים את היצע ערוצי הילדים שהחברה מציעה לעושר של  18 ערוצים. עתה, אנו גאים להשיק בשיתוף הופ! ערוץ פופ-אפ ייחודי שנבנה מתוך מחשבה לענות על צרכיהם של הילדים וההורים לקראת התקופה המאתגרת והמרגשת של תחילת שנת הלימודים החדשה".

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב