לאוקסיטן קופון וסקירה של סדרת האנטיאייג'ינג – HARMONY DIVINE

לאוקסיטן קופון וסקירה של סדרת האנטיאייג'ינג החדשה – HARMONY DIVINE.

תכירו את סדרת האנטיאייג'ינג החדשה של לאוקסיטן- HARMONY DIVINE. 

לאוקסיטן משיקה מוצר חדשני שמגיע בימים אלה לחנויות הרשת, בתום 7 שנות מחקר. הקרם מבוסס על תרכובת מיוחדת של פרח האימורטל שלעולם אינו קמל יחד עם אצה אדומה בעלת יכולת התחדשות אינסופית.

הנוסחה הייחודית שפותחה על ידי לאוקסיטן, מהווה בסיס לעבודת דוקטורט בתחום האנטי-אייג'ינג והוגשה לרישום פטנט (הפטנט השישי של חברת לאוקסיטן, שנרשם על מוצריה, בתחום האנטי-אייג׳ינג).

לאוקסיטן קופון וסקירה של סדרת האנטיאייג'ינג החדשה  - HARMONY DIVINE
לאוקסיטן קופון וסקירה של סדרת האנטיאייג'ינג החדשה – HARMONY DIVINE

בחברת לאוקסיטן מדגישים שמספיקה כמות מזערית של הקרם והסרום בכל שימוש, ליצירת אפקט משמעותי ונראה לעין כבר לאחר חודשיים, בטיפול בהשפעות של סימני הזדקנות הגלויים לעין:
* העור נראה רך ובעל גוון אחיד וזוהר.
* העור הופך חלק והקמטים מטשטשים.
* העור הופך גמיש יותר.
* קווי מתאר הפנים ועצמות הלחיים הופכים מודגשים יותר.
* חוסר אחידות בעור מצטמצמת.

לפי מחקרים שנערכו בקרב נסייניות של המוצרים לאורך זמן.

הסרום -HARMONY DIVINE SERUM

בכל בקבוקון קטן של סרום הרמוני דיווין יש מעל 5000 אמפולות קטנטנות עם חומרים פעילים, שמשתחררות במגע עם העור. מדובר בטיפות זעירות של צמח ה- Immortelle Millésimée, המפוזרות בתוך תרחיף של ג'ל על בסיס מים, מועשר באצה האדומה Jenia Rubens אשר פועלת על קווי המתאר והנפח של הפנים. שילוב של מרכיבים פעילים רבי-עוצמה ויעילים אלו, מוגנים בתוך מעטפת של טיפות זעירות וזהות, המיוצרות אחת-אחת בנפרד וסגורות בתוך קרומית עדינה.

כל אחת מהטיפות הזעירות, בנוסף לשמן האתרי Immortelle Millésimée, מכילה גם שמן אתרי הדס, שמן קמלינה, שמן נר הלילה ושמן זיפן (בוראג'). הטיפות הזעירות מתפרצות בעדינות, מבלי להותיר אחריהן כל סימן.

הסרום ממלא את העור במרכיבים פעילים רבי-עוצמה. כאשר קצות האצבעות עוקבות אחרי קווי המתאר של הפנים, הן כמו מפסלות את המראה המלא והצעיר שלהן ומרככות את הקמטים העיקשים.

לאוקסיטן קופון וסקירה של סדרת האנטיאייג'ינג החדשה  - HARMONY DIVINE
לאוקסיטן קופון וסקירה של סדרת האנטיאייג'ינג החדשה – HARMONY DIVINE

הקרם- HARMONY DIVINE

קרם הרמוני דיוויין הוא בעל מרקם רק וקטיפתי, ונספג במהירות בעור הפנים, יחד עם המרכיבים הפעילים שלו. במגע עם עור הפנים, תמצית האצה האדומה Jenia Rubens נספגת ושוקעת לתוך העור, ומעניקה לו תחושה של נוחות ולחות. לאחר מכן הפורמולה משתנה – הקרם הופך לשמן רך המאפשר למרכיבים הפעילים הליפופילים לחדור לעור– בפרט השמנים האתריים אימורטל, הדס, והשמנים קמלינה, נר הלילה וזיפן. הקרם מסייע לרכך את קמטוטי ההבעה, מאזן מחדש את נפח הפנים ומגביר את זוהר העור – שלושת עמודי התווך של הרמוניית הפנים, עליהם מתבססת סדרת ה-HARMONY DIVINE.  

הסדרה מומלצת לשימוש החל משנות ה-20 המאוחרות, כחלק משגרת טיפול יומיומית בעור הפנים.

כחלק מהאג׳נדה הסביבתית של חברת לאוקסיטן, כל מוצר מהסדרה מעוצב עם תא עבור מילוי אקולוגי, ידידותי לסביבה, שמתמזג עם הקווים העדינים של האריזה המהודרת. המילויים לסרום ולקרם יושקו בעוד כחודש. 

לאוקסיטן קופון

מצאנו ברשת קופון ללאוקסיטן (שימו לב – מצאנו את ההטבה ברשת, ההטבה היא לא באחריותנו):

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

לא ניתן להגיב