ספרי ילדים חדשים לחודש פברואר

הכירו את ספרי הילדים החדשים לחודש פברואר.

אנחנו שמחים לתת לכן גם קוד קופון ייחודי, שכולל כפל מבצעים, ומקנה 10% הנחה על כל הספרים והמשחקים באתר של ספרי אגם. באתר תמצאו מגוון משחקי קופסא, וספרי ילדים יפים.

היכנסו לאתר של ספרי אגם, הקלידו את הקוד goodmother בסל הקניות וההנחה תתעדכן באופן אוטומטי.

תרצי שנשלח לך קופונים נוספים לספרים ומשחקים? הרשמי לניוזלטר שלנו:

[newsletter_signup_form id=4]

האבטיח של אדון אלמליח מאת רותי שקד, ספר חביב שהצליח לתפוס את הילדים שלי, כי במרכזו עומד האבטיח, אחד הדברים הכי טעימים שיש. גם הקשר של הילדה עם הסבא, זה נושא נחמד שעורר אצלם רגשות והביא אותם להיזכר בסבא שלהם.

הסיפור מקבל תפנית חינוכית כשהאבטיח מגיע למקרר העמוס בבית של הילה הילדה, ונוצרת הסוגייה של צריכת מזון נכונה – לא הרבה מדי ולא מעט מדי.

בשורה התחתונה – ספר נחמד ורגיש שעוסק בדברים מעולמם של הילדים הקטנים.

"האבטיח של אדון אלמליח" הוא ספרה החמישי של רותי שקד בהוצאת דני ספרים. קדמו לו הספרים "סבא ואני", "מסיבת ההפתעות", "פיצי קפיצי" ו"גורים של אף אחד".

"האבטיח של אדון אלמליח" מאת רותי שקד, איורים: טלי עמית, הוצאת "דני ספרים", 24 עמודים. כריכה קשיחה, מחיר לצרכן 64 . מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

ספרי ילדים חדשים: האבטיח של אדון אלמליח
ספרי ילדים חדשים: האבטיח של אדון אלמליח

סדרת פעוטות חדשה ומקסימה היא ראשית מידע לקטנטנים

קיבלנו לסיקור 2 ספרים חדשים בסדרה והתמוגגנו: תינוקות של חיות ועונות השנה.

הספרים צבעוניים ומלאים באיורים מקסימים שתופסים את תשומת ליבו של הפעוט. הם עוסקים בנושאים הפשוטים שאפשר לדבר עליהם עם הקטן שלכם?

איך נראים התינוקות של בעלי החיים השונים כשהם נולדים? האם הם מסוגלים ללכת או לעוף? מה קורה בחורף, ומה קורה בקיץ?

ממליצים בחום על הסדרה הזו.

ספרים נוספים בסדרה: פרחים, חוף הים, דינוזאורים, עונות השנה, יצורי היער.

מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים. כריכה קשיחה, מחיר לצרכן 68 . מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

ספר ילדים מחודש על המדף: פגישה על ענן מאת דבורה עומר

מהדורה מחודשת לספר הילדים "פגישה על ענן" מאת דבורה עומר, בהוצאת "יוסף שרברק" ו"דני ספרים". הספר הוא אוסף של 11 סיפורים מקסימים לילדים, בהם לוכדת דבורה עומר את עולמם היומיומי של הילדים וחוצבת ממנו אבני חן בדמות סיפורים יפהפיים.

הסיפור הנותן לקובץ את שמו, "פגישה על ענן", מספר על אבא שיוצא למלחמה ועל ילדתו הקטנה נותרת מאחור. היא מתגעגעת אליו מאוד. ואז מגיע מכתב מאבא ובו רעיון מופלא: אם תצאי לשמים ותבחרי לך ענן יפה, נוכל לקבוע עליו פגישה. סיפורים נוספים בקובץ: הרביעייה, תודה לחצב, חומט ושמו יורם, ביקור בעיר הגדולה, איך הייתי ציפור, מלכת היער, מסע לארץ החלומות, הקן על עץ התות, ילדה עם גשם בעיניים, טרזנוני, אמא קני לי!

דבורה עומר (2013-1932) היא סופרת אהובה שדורות של ילדים ובני נוער גדלו על סיפוריה. עם השנים הפכו רבים מספריה לקלאסיקות, והם נמצאים על מדפיהם ובלבבותיהם של רבים מאתנו. דבורה עומר היא כלת פרס ישראל, פרס אקו"ם על מפעל חיים, פרס ראש הממשלה לסופרים עבריים, פרס זאב לספרות ילדים, עיטור הכבוד ע"ש אנדרסן, מדליית קורצ'אק ופרסים רבים נוספים.

"פגישה על ענן" מאת דבורה עומר, איורים: בינה גבירץ, הוצאות "שרברק" ו"דני ספרים", 48 עמודים. כריכה קשיחה, מחיר לצרכן 78 . מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

מי הנסיכה במראה? מאת רונית כהן סומך

"הִבִּיטָה הַמְּכַשֵּׁפָה סְבִיבָהּ, זָקְפָה רֹאשָׁהּ, הִתְקָרְבָה לָעֲרִיסָה, הִבִּיטָה בַּנְּסִיכָה בְּחִיּוּךְ, רָאֲתָה אֶת עֵינֶיהָ הַחֲכָמוֹת וְאֶת חִיּוּכָהּ הָאוֹהֵב וְאָמְרָה: "בָּאתִי לְבָרֵךְ אוֹתָךְ בְּכָל הַטּוֹב שֶׁבָּעוֹלָם, אַךְ כָּעֵת, כְּשֶׁאֲנִי רוֹאָה אֶת הַסּוֹבְבִים אוֹתָךְ, אֲבָרֵךְ אוֹתָךְ בְּמָה שֶׁאַתְּ צְרִיכָה בֶּאֱמֶת כְּדֵי לִשְׁמֹר עַל חָכְמַת לִבֵּךְ. אֲנִי מְבָרֶכֶת אוֹתָךְ שֶׁכָּל יָפְיֵךְ הַחִיצוֹנִי יֵעָלֵם. כְּשֶׁתִּהְיִי הַפָּחוֹת יָפָה בְּכָל הַמַּמְלָכָה, תֵּדְעִי אֶת הַיֹּפִי הָאֲמִתִּי שֶׁבָּךְ". הַמַּלְכָּה, שֶׁיָּשְׁבָה לְצַד הַמֶּלֶךְ, אָחֲזָה אֶת רֹאשָׁהּ בֵּין יָדֶיהָ וּבָכְתָה, וְהַמֶּלֶךְ קָם וְזָעַק: "כָּל הַמַּרְאוֹת בַּמַּמְלָכָה יֻשְׁמְדוּ! מִי שֶׁתִּמָּצֵא אֶצְלוֹ מַרְאָה, יְסֻלַּק מִגְּבוּלוֹת הַמַּמְלָכָה וְלֹא יוּכַל לָשׁוּב אֵלֶיהָ לְעוֹלָם". בְּמֶשֶׁךְ שִׁשָּׁה חֳדָשִׁים בָּדְקוּ אַנְשֵׁי הַמֶּלֶךְ כָּל בַּיִת, בִּקְתָּה וּמַחְסָן כְּדֵי לְוַדֵּא שֶׁכָּל הַמַּרְאוֹת הֻשְׁמְדוּ. הֵם דִּוְּחוּ לַמֶּלֶךְ כִּי הַמַּמְלָכָה רֵיקָה מֵהַמַּרְאוֹת, וְכִי מֵהַיּוֹם וְאֵילָךְ לֹא יֵדַע שוּם אָדָם מָה מַרְאֵהוּ, אֶלָּא מָה יֵשׁ בְּלִבּוֹ. (מתוך הספר)

ספר הילדים "מי הנסיכה במראה?" מאת רונית כהן סומך בהוצאת "ספרי ניב" הוא אגדה הפוכה והמסרים שבה שוניםהם מעצימים ומעבירים ערכים חשובים. זהו ספר מקסים לראשית קריאה. באמצעות סיפור מרתק לומדים הילדים על חשיבותו של היופי הפנימי ועל המשאבים הפנימיים שיש לכל אחד בכל גיל, משאבים שמאפשרים לנסיכה בסיפור לפעול בתושייה, באומץ, להתגבר על חוסר האונים ולמצוא דרכים לצאת מבור עמוק. הם מלמדים על כוחה של נתינה, על אהבה, על האושר הטמון בחיים שיש בהם משמעות, על עזרה לזולת, על חשיבותה של חברות טובה ועל עוד הרבה פנינים קטנות שפזורות לאורך דפי הספר ובשביליו. כל זאת בסיפור קולח שאינו מטיף, אלא מעורר רגש ומחשבה.

הגיבורים של האגדה: נסיכה מאושרת וטובת לב שמוקפת באהבה, חכמה ואנרגטית, אנושית, מבולבלת ואימפולסיבית כמו הרבה "נסיכות". נסיך אצילי ואמיץ בבחירותיו, מעריך את הטוב, מאופק ומסור שיודע מה בליבו ומה דרכו. מלך ומלכה שאוהבים את בתם הנסיכה, שיודעים להכיר בטעותם, לתקן את דרכם, להכיר בכוחה של צניעות ונתינה. המכשפה חכמה, צנועה, אצילה, בטוחה בעצמה, מכילה, מתווה דרך. מרים, העוזרת האישית של הנסיכה, חברה אמיתית, מלאת חמלה ורכות, מלאת כוח פנימי ואמיצה בבחירת דרכה. הרוזנת, חברתה הטובה של הנסיכה שהיא פידבק לדמות הנסיכה.

את הסיפור מלווים איוריה הנפלאים של דניאלה גרף. הספר המנוקד מיועד לתלמידי בית הספר היסודי ומתאים לילדי ראשית הקריאה ולקריאה משותפת כספר בהמשכים. הספר מעורר מחשבה גם בליבם של קוראים מבוגרים יותר ושל מבוגרים שייקראו אותו יחד עם ילדיהם  על אודות חשיבותו של המראה החיצוני שלנו: אילולא היינו מודעים למראה החיצוני שלנו, לו חיינו בלי להתבונן ללא הרף בהשתקפות שלנו במראה, האם היו חיינו מלאים יותרהאם קשרים חברתיים, חמלה, נתינה, כבוד, צניעות, אחווה, עצמה פנימית, חשיבה חיובית ואהבה אמתית היו נראים אחרת

רונית כהן סומך (45), אם לבן, תושבת רמת גן, עובדת בעיריית תל אביב, מאמנת ילדים ונוער.

"מי הנסיכה במראה?" מאת רונית כהן סומך.  איורים: דניאלה גרף. הוצאת ספרי ניב, 35 עמודים, מנוקד, כריכה קשה. מחיר לצרכן 62 . להשיג בחנויות הספרים  או בחנויות הספרים המקוונות ברשת.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב