עולמן הסודי של חיות המחמד הרובוטיות

בתערוכת הצעצועים שנערכה לקראת חגי תשרי, גיליתי את עולמן של חיות הבית הרובוטיות. הן מתוקות, נראות ומתנהגות כמו חיות מחמד אמיתיות והבונוס – אין צורך לטפל בהן, מלבד להחליף סוללה מדי פעם.

טיילתי בתערוכה והלכתי לאיבוד בתוך כל המבחר – מבין המדפים הציצו אליי אוגרים פרוותיים בגווני גלידה, דגי דהב וסוסוני ים שנראו לחלוטין כמו אמיתיים, צבים, וכמובן ההאצ׳ימאלס, שנמצאים אצלנו כבר כמה עונות ומגיעים כעת בדמויות חדשות.

המחירים לבעל חיים נעים החל מ39.90 ש״ח ומעלה, ולדעתנו מדובר ברעיון מצויין למתנה לפעוטות וילדים קטנים, שימצאו הרבה עניין בצעצועים האלה. אנחנו אימצנו אוגר ודג, ולא היה סוף להתלהבותם של הילדים.

אז בואו נעשה סדר בהיצע:

נתחיל באוגרי זוזו פטס, שייכנסו לחיינו ממש בקרוב, בסדרת טלוויזיה שתשודר בערוץ זום. אוגרי הזוזו פטס הינם אוגרים רובוטיים חמודים המכוסים בפרווה חלקה ונעימה, הולכים וזזים בדיוק כמו אוגרים אמיתיים. בנוסף יש להם אביזרים נילווים שמעצימים את החוויה: בית מיוחד, כדור בו הם יכולים להסתובב ועוד. הם מפטפטים, מתרוצצים ומשמיעים צלילים שונים ומצחיקים. 

מחיר: אוגר 99.90 ₪, כדור הרפתקה 79.90 ₪, סט התחלה 199.90 ₪.

 ROBO ALIVE – חיות המים הקסומות, שמתנועעות בתוך מים בדומה לחיות האמיתיות. החיות מופעלות ע"י חיישנים מיוחדים, שמתחילים לעבוד תוך כדי השהות בנוזל. הן שוחות וזזות בתוך המים, כשלכל אחת מהן ישנם מספר כיווני שחיה, כך שבקלות ניתן לחשוב כי מדובר בחיה אמיתית. 

מחירים: דג 39.90 ₪, צב ים 39.90 ₪, סוס ים 39.90 ₪, בתולת הים 39.90 ₪. אקווריום +אי + צב ים 129.90 ₪.

וכמובן, חיית המחמד שהיא גלגול של הטאמגוצ׳י עליו גדלנו בשנות ה-90: ההאצ'ימלס, בובות מתוקות שבוקעות מתוך ביצה כמו אמיתיות. ההאצ׳ימלס הן להיט עולמי, ומגיעות אלינו כעת עם דמויות חדשות, ותכונות נוספות של הבובות.

איך זה עובד?

בכל ביצה יש בובת האצי'מיילס קסומה אחרת. הילד צריך לדאוג ולטפל בביצה עד לבקיעתה. המשחק מתחיל עוד לפני הבקיעה – כשהבובה בתוך הביצה, היא משמיעה קולות חמודים, ניתן לשמוע את הנשימות שלה, להקיש על הביצה, ולשמוע חזרה את הנקישה של ההצ'י שבתוך הביצה.

הבובה לא יכולה לבקוע בכוחות עצמה, רק מגע של הילד מעודד את בקיעת הביצה. רק לאחר שהוא שיחק מספיק זמן עם הביצה עצמה, ונתן לה תשומת לב, אפשר יהיה לראות את האור מהעיניים של הבובה כשהיא עדין בתוך הביצה, וזה יהיה הסימן שהגיע הזמן שלה לבקוע.

לאחר הבקיעה, להצ'ימל יש מספר שלבים בהתפתחות, ממש כמו לאפרוח. הוא לומד ללכת, לרקוד, לשיר, לשחק והילד מלווה אותו בכל התהליך. מדובר בחוויה מיוחדת מאוד עבור הילד. 

מחיר: 399.90 ₪

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב