בגדים לחג לילדים: 4 סגנונות לבוש – החגיגי, האביבי, המתוחכם והמדליק

בגדים לחג לילדים: 4 סגנונות לבוש – החגיגי, האביבי, המתוחכם והמדליק.

אביב, חגים, ומצב הרוח הנפלא שמתלווה אליהם, מחייבים קניה של בגדים חדשים. אבל בואו נודה – הסיבה העיקרית שאנחנו רוצות ורצות לקנות בגדים חדשים לקטנים שלנו בתקופה הזו, היא כדי שיהיו הכי יפים בארוחת החג. יותר יפים מהילדים של הגיסה, יותר אופנתיים מהילדים של הבת דודה. בא לנו להשוויץ באוצרות שלנו וחלק מהעניין זו ההופעה שלהם. לקראת עונת החגים והקניות איתרנו 4 סגנונות לבוש עיקריים שמציעות הרשתות הגדולות לילדים שלנו העונה. מה שנשאר הוא רק לבחור בפריטים הנכונים וההורסים.

תרצי לקבל קופונים לחנויות של המותגים הכי גדולים וכרטיסים במתנה לאטרקציות? הצטרפי לטלגרם שלנו. גם בסטורי באינסטגרם שלנו אנחנו מחלקים כרטיסים במתנה לאטרקציות, ומפרסמים קופונים בלעדיים – כדאי לעקוב.

אין לך טלגרם? הצטרפי לקבוצת הוואטס אפ או לניוזלטר שלנו ונשלח לך למייל (שימי לב שהמייל יכול להגיע לתיקיית קידומי מכירות, אז אם לא קיבלת – עשי חיפוש לפי הביטוי ״קודי קופון״):

הסגנון החגיגי

חגיגי באופן טבעי מתקשר לנו לגוונים הבהירים, ניוד לבן ובז׳, ופרטי לבוש קלאסיים שתמיד, לא משנה מה ואיפה – יראו טוב.

אז מה דעתך על השמלה הורודה המתוקה הזו? לחצי כאן לשמלה החגיגית:

הוניגמן מציעים מגוון פריטים שמקנים את המראה החגיגי, להלן המעניינים שבהם:

שמלה לבנה עם פאצ׳ים שמוסיפים עניין אבל לא שוברים את החגיגיות.

בגדים לחג לילדים. צילום: שי קדם
בגדים לחג לילדים. צילום: שי קדם

הסגנון האביבי:

פרחים, פרפרים וגוונים עזים שמבשרים את בואו של האביב והקיץ, פריטים ייחודיים עם הדפסים טרופיים בהירים או כהים ורקמות פרחים.

הוניגמן מציעה שמלת פרחים נצחית עם חצאית מתנפנפת ולקטנטנות – שמלות מתוקות בגווני גלידה (התמונה הראשית).

הסגנון המתוחכם:

בקולקציה החדשה יש מגוון שמלות עם שילובים אלגנטיים של שחור ולבן. השמלה שבתמונה היא השיקית מבין כולן. לבנים מוצעים בקטגוריית הסגנון המתוחכם שילובים מחוייטים – אורבניים.

צילום: goodmother.co.il

הסגנון המדליק:

לבנות – חולצות ושמלות חושפות כתפיים, בדים נוצצים, טוניקות עם פאטצ'ים, ובנוסף – הוניגמן מחזירים את האוברול והשורטס מג'ינס, בעיצובים מקסימים.

בגדים לחג לילדים. צילום: goodmother.co.il. צילום: שי קדם
בגדים לחג לילדים. צילום: goodmother.co.il. צילום: שי קדם

לבנים – פריטים בהשראה של ג׳ונגל וצבעי הים, עם הדפסים טרופיים של דקלים ובגוונים מושלמים של טורקיז וכחול.


גולף
רשת גולף הציגה לפני שבוע קולקציית אביב קיץ 2017 חביבה וקז'ואלית, שהצטיינה במיוחד בבגדי הילדים.
בתצוגה המעניינת והייחודית שהתקיימה במוזיאון לאמנות רמת גן (קחו דקה ועברו לאינסטגרם שלנו לצפייה), במתחם הילדים הוצגו אאוטפיטים מנצחים לבנות על טהרת גוונים צהובים חזקים, שמלות פרחים מתוקות תואמות לאמא-בת, שמלות חג לבנות עם טוויסט, ועוד. לבנים הוצגו חליפות של ברמודות וחולצות מכופתרות, וטישירטים עם קריצה הומוריסטית.

גולף חילקו גם הם את הקולקציה לארבעה חלקים:

הסגנון הקלאסי – קולקציית Water Flow, בהשראת חקר עולם המים

קולקציה שהשראתה מגיעה מעולם המים, ההפלגות, החוף וכל האווירה מסביב. לבנות נמצא שילובים של בדים רכים ותחרות עם ג'ינסים שטופים ושמלות בגזרה מסתובבת וכתף שמוטה או גלויה (cool shoulder), חצאיות רקומות בפרחים כחולים, דפוסים מעולם הים בשילוב עם מכנסי ג'ינס קצרים. לבנים עוצבו חולצות אופנתיות בהדפסי אדום ולבן, מכנסי ברמודה מודפסות ומכנסי אריג חגיגיות בשילוב חגורה. הצבעוניות שולטת היא באדום קורל, כחול, לבן, תכלת וכתום.

צילום: שוקה כהן

הסגנון המתוחכם – קולקציית Urban Boho  לבנות וקולקציית Urban City לבנים, בהשראת חקר העיר מול הכפר.

לבנות מוצאים שילובים בין עולם האופנה מתקופת ילדי הפרחים ושנות השישים ועולמות העיר האורבניים העכשוויים עם גזרות רחבות, פרנזים בצבעוניות של בורדו עם שמנת ושילוב של דפוסים אתניים בשחור ולבן. ג'ינסים רקומים, ווסטים, שמלות תחרה עם פרנזים. אצל הבנים, העיר פוגשת את אפריקה בשימוש רב בהדפסים אתניים, שימוש של הבגדים העירוניים הטרנדיים והצמודים עם דפוסים גדולים. הצבעוניות השולטת בקולקציית הבנות היא של שחור, שמנת עם נגיעות של בורדו ורקמות אתניות. ואילו אצל הבנים, שילובי לבן עם בורדו ושחור.

הסגנון המדליק – קולקציית Safari Girl לבנות וקולקציית Jungle Boy לבנים, בהשראת חקר אפריקה ותרבותה

קולקציה צבעונית מיוחדת שאינה מאפיינת את עולם הילדים בדרך כלל עם גווני ירוק זית, חאקי וחרדל, היוצרים שילובים על זמניים לצד טרנדיות קסומה. פרטי הלבוש עברו ברובם טיפול מיוחד של שטיפה ושפשוף כדי לתת להם את המראה של בגדי טיולים שעברו מסע.

לבנות מוצאות חצאיות מסתובבות רקומות במוטיבים אפריקאים, גופיות עם גדילים בבדי שיפון רכים ופרטי לבוש עם הדפסי חיות. אצל הבנים הקולקציה מאופיינת בעולם התוכן של אפריקה וחיות הפרא המודפסים בצורה מוגדלת על חולצות טי, מכנסי ברמודה בזית וחרדל שמזכירות את בגדי חוקרי העולמות.

צילום: goodmother.co.il

הסגנון האביבי – קולקציית Botanic Girl לבנות וקולקציית Botanic Boy לבנים, בהשראת חקר עולם הגינון והבוטניקה  

הקולקציה הקייצית ביותר עוצבה בשלל צבעי הגינה והגן עם גוונים חיים המשלבים ירוק, לבן והרבה כחול, ורוד ולבנים, שילוב של חאקי ירוק וכחול, מסיבה גדולה של צבעים המתאימים לשיא הקיץ.

שמלת גן בהדפסי אננס גדולים, גופיות עם פרחי שיפון, המתאימות לחצאיות מודפסות, שורטים בצבעים וטייטסים תואמים. לבנים מדובר בבגדי גלישה מקסימים עם מוטיבים של הגן והגינה וגופיות חוף אופנתיות.


רשת אופנת הילדים סולוג משיקה קולקציית חג בשם ״גלאמור״. הרשת מציעה בגדים אופנתיים לבנים ובנות בגילאי 2- 12, במגוון סגנונות, תוך דגש על בדים איכותיים, נעימים, עשירים ומובחרים, המבטיחים נוחות ואריכות חיי הבגד.

קבלו את הפריטים המעניינים שבקולקציה:

הסגנון החגיגי:

מבחר של שמלות תחרה בגוונים של ורדרד ולבן, מקסימות וקלאסיות, שניתן להתאים להן זר או סרט עם פרח, למראה מתוק במיוחד.

הסגנון המתוחכם:

שילובים בין לבן ושחור, עם עיטורים גאומטריים ומשחקי אורכים.

צילום: הילה שייר

הסגנון האביבי:

הפריטים הבולטים בקולקציה: בקבוצת הבנים – ברמודות מבד פרנץ' טרי מגוונות, חולצות T עם דפוסי "פוטו" פרינט, אוברולים וגופיות לצד ג'ינסים משופשפים עם קרעים וכביסות בהירות.

בקבוצת הבנות – חולצות בדפוסים קיציים של אבטיחים ואננס, מכנסים קצרים, שמלות חוף מסתובבות וכיפיות עם סיומת של פונפונים, חולצות קשירה ושמלות עם כתף חשופה, פריטי ג'ינס רבים כמו אוברולים, אוברול וואנזי בגזרה נמוכה, לצד ג'ינס בגזרות סקיני שטופים ובהירים, עם קרעים בתפרים.

שימו לב לחולצה המתוקה הזאת, שמשפרת את מצב הרוח רק מלהסתכל עליה.

הסגנון המדליק:

חולצות מכופתרות עם הדפסים מיוחדים, חולצות סריג לייקרה, שמלות נוצצות לבנות, ועוד.

להשיג ברשת סולוג בכל רחבי הארץ.

לחצי כאן להטבות שוות נוספות.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

לא ניתן להגיב