ערוץ הילדים jim jam מעכשיו בדיבוב מלא לעברית – אפיק 80 yes

ערוץ הילדים jim jam מעכשיו בדיבוב מלא לעברית – אפיק 80 yes.

ערוץ הילדים jim jam, שמשדר תוכניות וסרטים מצויירים איכותיים ורגועים – מעכשיו מדובב במלואו לשפה העברית. במסגרת ההשקעה של yes בתכני הילדים, שכוללץ הוספת שני ערוצי ילדים איכותיים: yesKidZ וערוץ העשרה והידע WiZ, ב-yes הוסיפו דיבוב מלא לעברית לערוץ, בנוסף לדיבוב לאנגלית שקיים כעת (החלפת השפה מתבצעת בלחיצה על הכפתור הצהוב בשלט), ובנוסף לשידור בשפה הרוסית, באפיק 204. 

מבין תכניות הערוץ:

בוב הבנאי – אחת התוכניות האהובות אצלנו בבית, ועליי – בזכות הרוגע שהיא משרה על הילדים. האיטיות של בוב הבנאי עושה להם רק טוב. בוב וחבריו הקרובים וונדי, רולי, סקופ, בני ולופטי מתמודדים עם משימות יצירתיות ומעניקים לצופים הצעירים כלים חיוניים לפיתוח חשיבה חיובית וגישה מעשית המובילה לפתרון בעיות.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

ערוץ הילדים jim jam
ערוץ הילדים jim jam

החברים של בארני – בארני הוא דינוזאור חביב שאוהב לבלות עם חבריו, ויחד איתם ללמוד ולגלות דברים חדשים/ הסדרה זוכת הפרסים שמה דגש על התנהגות חברתית, ומעודדת את הטמעתם של ערכים חיוביים ונימוסים בילדים כבר מעל שני עשורים, תוך כך שברני פונה ברגישות ובטקט לילדים בגיל הרך ועל ידי כך, גורם לילדים לראות בו את חברם שמתלווה אליהם בזמן שהם גדלים ומתפתחים.

הסדרה מבוססת על סדרת הקאלט האמריקאית Barney & Friends, שעלתה לראשנה לפני 25 שנה, ושודרה במהלך 17 שנים (כעת מתוכננת עלייתה המחודשת במהלך 2017).    

תומס הקטר מזמין את הילדים להיכנס לעולם של דמיון דרך מסילות הרכבת. הסדרה מציגה את תומס הקטר ואת חבריו הקטרים ג'יימס, פרסי, אמילי, הנרי וגורדון וכמובן גם מנהל תחנת הרכבת, שדואג שהכל יעבוד כשורה.

הסדרה (הנקראת במקור Thomas the Tank Engine & Friends) היא סדרת טלוויזיה בריטית לילדים, ששודרה לראשונה ברשת ITV בספטמבר 1984.

ערוץ הילדים jim jam
ערוץ הילדים jim jam

איגלו גלו – סדרת בובות מתוקה העוקבת אחר הרפתקאותיהם של סנופלייק וסנובול, שני גורי כלבי-ים מתוקים החיים דרומית לחוג הארקטי. בכל פרק ייפול מהשמיים חפץ אחר והגורים יחקרו את החפץ המעניין בהנאה גדולה.
חלק מהחפצים יהיו שימושיים לפיקניק נחמד כמו ביצים ובננות, וחלק יהיו חלקי לבוש כמו גרביים, מכנסי קטיפה או עזרים אחרים שיתרמו לגורים המקסימים ולצופים הצעירים בחידוד חושיהם.

יאיא וזוק סדרה מלאת הומור ואופטימיות העוקבת אחר ילדה בשם יא יא ואחיה הקטן – זוק, שנהנים משני העולמות – האמיתי והדמיוני, כשהם מלווים בצעצועים שלהם שקמים לתחייה. בעזרתה של אמם הפעלתנית, תינוק סקרן ובובות פרווה מצחיקות, הם יוצאים למסעות קסומים בעולמות דמיוניים – דרך המראה בביתם, בחללית, או פשוט נכנסים אל תוך היער הנמצא במעמקי הארון בחדרם.  תכנית כיפית המבוססת על ההנאה בשילוב חיי היום יום עם הדמיון.

קיט וקייט – הילדים שלי גילו את הסדרה החדשה הזו ואוהבים אותה מאוד. היא מלאה בכיף, הפתעות ושיעורים לחיים (מן היוצרים של רחוב סומסום, DREAMWORKS, שרק ועוד). קיט וקייט הם שני חתלתולים חמודים שמאוד אוהבים את קופסת הצעצועים – שלהם. כמו כל החתולים, התחביב שלהם הוא להיכנס לתוך קופסה ולשחק איתה, רק שלקופסת הצעצועים שלהם יש כוחות פלא. כאשר הם קופצים לתוכה, מתרחש קסם!

בעזרת הדמיון,  קופסת הפלאים הופכת לאי אוכמניות, מסלול מרוצים או טירה מימי הביניים. בכל פעם החתלתולים יוצרים עולם חדש ומופלא, מלא בתגליות, הפתעות ואתגרים.

כל פרק מציג את החתלתולים במפגש עם דמות מסתורית שעוזרת להם לפתור אתגרים ומצטרף למסע,  דמות המתבררת כאמא ואבא שלהם בתחפושת.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב