פורים 2018 – הפעילויות הכי שוות בארץ

מה עושים בפורים?

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים על האטרקציות הכי שוות.

פסטיבל ירון של תיאטרון אורנה פורת

חגיגת תיאטרון איכותי לילדים ולכל המשפחה, פורים, 28 בפברואר – 3 במרץ

פסטיבל ירון ע"ש הצנחן ירון ירושלמי של תיאטרון אורנה פורת יתקיים בפורים בפעם ה- 16, ולראשונה מתקיים בתיאטרון הקאמרי. בפסטיבל תיקח חלק גם האופרה הישראלית עם מופעים ייחודיים לילדים.

הפסטיבל הינו פרי יוזמה משותפת של משפחת ירושלמי, הפועלת בתחום התרבות והאחראית לפרויקטים רבים להנצחת ירון ירושלמי הצנחן שנפל במלחמת ההתשה, עיריית תל אביב ותיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער.

בפסטיבל, שיתקיים בפורים במשך 4 ימים בין התאריכים 28 בפבר' עד 3 במרץ יועלו 15 הצגות שונות לגילים שנה עד 12 מבית היוצר של תיאטרון אורנה פורת, בתוכן שלוש הצגות בכורה: רובין הוד– הפקה מוזיקלית רבת משתתפים בעקבות האגדה האנגלית הידועה, שקשוקה ושוד הלימונים הגדול– הצגה בהשראת סדרת הספרים האהובה והמוערכת "שקשוקה" מאת הסופרת גליה עוז ושועלון מחפש חברים – הצגה מוזיקלית על חברוּת וחברים עפ"י הספר מאת אדם רלף.

בין הצגות הפסטיבל: שרלוק הולמס, אי המטמון, טרופותי, מחסן השטוזים של דתיה ועוד. בנוסף, יוצגו מופעי אופרה ייחודיים לילדים של האופרה הישראלית: מה עושות האיילות?– שירי הילדות הנפלאים של לאה גולדברג, מרים ילן שטקליס ומשוררים נוספים, במופע שכולו קסם הילדות ואליסה בארץ הפלאות– גרסה אופראית חדשה ומשעשעת בעברית לסיפור הקלאסי של לואיס קרול.

מבקרי הפסטיבל ייהנו מחוויה תרבותית איכותית, שתכלול גם הפנינג ומגוון פעילויות לכל המשפחה ברחבת התיאטרון הקאמרי – הופעות מוזיקליות ותיאטרליות, מופעי רחוב, מתחמי יצירה, דוכני משחקים, פינת תחפושות והפתעות נוספות.

לאור ההצלחה בפסטיבלים קודמים, לפעוטות יוקם מתחם פשוש, הכולל מתקנים ופעילויות ייעודיים לגיל הרך וכן הצגות ייחודיות לגיל שנה עד שנתיים וחצי- 'צוציקים', 'תיאטרון פצפון' וההצגה האורחת 'בלונים'.

השנה, לראשונה, יגיע הפסטיבל גם למודיעין מכבים רעות. ביוזמת יו"ר התיאטרון מיקי ירושלמי להגיע עם הפסטיבל לאוכלוסיות נוספות ברחבי הארץ, נוצר שיתוף פעולה עם עיריית מודיעין מכבים רעות, ובאמצעות היכל התרבות העירוני יתקיים הפסטיבל בעיר בחג הפורים.

לוח ההצגות המלא – http://www.porat-theater.co.il/yaron16-2018.html. 

שועלון מחפש חברים. קרדיט: יוסי צבקר

לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע

במוזיאון תתקיים חגיגת פורים בתאריכים 1 – 3 במרץ 2018

ימים חמישי שישי שבת, בין השעות : חמישי 09:30-18:00, שישי: 09:30-14:00, שבת 09:30-18:00

בפורים הקרוב תמצאו ב"לונדע", פעילויות נוספות ומיוחדות לרגל חג פורים, שיספקו לכם הנאה וזמן איכות משפחתי.

מבין הפעילויות הנוספות המיוחדות למתכונת פורים: פעילות פלאש מוב מיוחדת עם צוות המדריכים, מסיבת תחפושות ומגוון פעילויות.

הכניסה בתחפושות בלבד!

לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע הינו המוזיאון הראשון בארץ, בו המתחמים הם רב-גילאיים ותוכננו במטרה לספק עניין משותף למשפחות שלמות יחד, על מנעד הגילאים הרחב של ילדיהן. הצבעוניות של המקום אנרגטית ומסקרנת והמבקרים בו נכנסים לעולם אחר, עולם הילדים. על פני 3 קומות גדולות, בשטח כולל של 4,000 מ"ר, פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים, וכוללים משחקי חוץ ופנים. כל חלק עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים, לגלות את עצמם ואת מקומם במרחב האישי, המשפחתי, הציבורי והחברתי, כפרטים וכחלק מקבוצה. בנוסף יש במקום שני שטחי חוץ מושקעים המשלימים את החוויה.

רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

מחיר הכניסה למבקר: 55 ₪ התשלום מגיל שנתיים ומעלה

מחיר מיוחד לתושבי באר שבע: 40 ₪ למבקר

כמוכן ניתן לרכוש חבילות משפחתיות מוזלות ל4 נפשות ומעלה

לתושבי העיר באר שבע 140 ₪ ולתושבי חוץ 180 ₪

מומלץ להזמין מקומות מראש: www.lunada.co.il     ,08-6226926

יש להצטייד בגרביים – הכניסה למקום ללא נעליים

פורים שמח בנמל קיסריה

יום שבת ה-3.3.18 החל מהשעה 10:00

כמיטב המסורת בחג פורים מקיימות החברה לפיתוח קיסריה ורשות הטבע והגנים פסטיבל צבעוני לכל המשפחה בגן הלאומי קיסריה. האירוע, שייערך בהשתתפות מיטב אומני הקרקס והתיאטרון של הממלכה, מזמן לאורחיו של המלך מפגש הומוריסטי בין עבר להווה שכולו חוויה ייחודית של מסע נפלא בין מופעי ליצנות ולוליינות משעשעים, אומנות בועות סבון ענקיות, מופעי קסמים מהפנטים, אקרובטיקה אווירית וירטואוזיים, מעגלי תיפוף, ריקוד ועוד.

באי הפסטיבל יוכלו ליהנות מהמופעים והמיצגים הססגוניים אשר יוצבו לאורך ההיפודרום המלכותי, בחצר הארמון וכמו כן בטיילת החומות – אטרקציה תיירותית חדשה ומונגשת אשר בה יפגשו האורחים דמויות תקופתיות המציגות את אורח החיים הצלבני באווירת ימי הביניים.

בנוסף, כבכל ימות השנה מזמן נמל קיסריה לאורחיו שלל אטרקציות ופעילויות כמו צלילה לתוך מסע הרפתקאות במיצגי "מסע בזמן", מסעדות ובתי קפה על קו המים, גלריות אמנים ציוריות ועוד.

ההשתתפות בפסטיבל אינה כרוכה בתשלום נוסף על דמי הכניסה לגן הלאומי (39 שקלים למבוגר, 24 שקלים לילד), חינם למנויים.

*קיום הפעילות מותנה במזג האוויר.

*תכנייה של האירוע תחולק בכל קופות האתר במשך היום.

קרדיט צילום – יריב ויינברג

פורים שמח במרכז מהותי

מתי: במהלך חופשת פורים 28.2-3.3.18 בין השעות 9:00-17:00

מה: במרכז תתקיים חגיגה שמחה וצבעונית בה יוכלו המבקרים לראשונה לקחת חלק בפעילות החדשה "הרפתקה במהות-אי". מהותאי הוא אי שכולו הרפתקאות. בין העצים, החופים, החיות וההרים מסתתרות חידות מסקרנות, משימות מגוונות ומטמון אחד יחיד ומיוחד שעליכם לגלות! בעזרת כתב חידה יוצא דופן יפגשו הילדים עם אתגרים מסקרנים ועם ערכים, חלומות ושאיפות. הפעילות מתקיימת בשתי רמות קושי, לילדים בכיתה א-ב ולילדים בכיתות ג-ו בגילאי 7-12.משך הפעילות: כשעה ורב

הקטנטנים יוכלו לצפות בהצגה "מסע בארץ האור", הצגת יחיד קסומה וערכית המספרת את הסיפור של אור וחברו הטוב, קופי הקוף. יחד הם יוצאים למסע בעקבות מפת אוצר מסתורי. תוך כדי המסע הם לומדים להכיר את עצמם, את הייחודיות שלהם ואת היופי בשיתוף פעולה. בהצגה משולבות משימות והפעלות המזמנות אפשרות ביטוי. לאחר ההצגה תתקיים פעילות יצירה בעקבות הסיפור.

הפעילות מתאימה לגילאי 4-6. משך הפעילות: כשעה

פעילות חוויתית: הפעילות החווייתית במהותי מזמינה את המשתתפים, הורים וילדים, לצאת למסע היכרות עצמית המעורר מחשבה על איך כל אחד מאתנו יכול להשפיע על סביבתו. הפעילות כוללת תחנות אינטראקטיביות כשבכל אחת מהן הפעלה מרתקת. התחנות יוצרות יחד מסלול מעגלי שמגרה את הדמיון והיצירתיות, המחשבה והסקרנות, ומאפשר לכל אחד להרגיש שהוא יחיד ומיוחד. הפעילות מתאימה מיטבית לגילאי 8-12, אך תותר כניסה מגיל 7. משך זמן הסיור: כשעה ורבע

בנוסף לפעילויות במרכז, יתקיים הפנינג פורים חגיגי ויצירתי עם פעילויות שונות ומגוונות ומאפרת שתעניק איפור אישי מרהיב לכל ילד. ההשתתפות כלולה במחיר כרטיס הכניסה ומאפשרת להורים ולילדים עוד זמן איכות משותף ומלא דמיון לפני ואחרי הפעילות המרכזית.

כמה: 25 לילד לפעילות, מבוגר לפעילות הרפתקה במהות –אי ושעת סיפור בחינם לפעילות החווייתית 25 שקלים.  למזמינים שני כרטיסי ילדים לאותה הפעילות יינתנו 10% הנחה. מי שרוצה ליהנות ממהותי במלואו יוכל לרכוש מראש כרטיס משולב לשתי פעילויות: פעילות חוויתית במרכז + הרפתקה במהות-אי- 50 שח לילד ו-25 שח למבוגר.

איפה: יש להתעדכן באתר בשעות הפעילות המדויקות.

כתובת: מרכז מהותי, רח' שאול המלך 21 (ברחבת  הקאמרי). הביקור בתיאום מראש בטלפון

03-7181333  או באתר: www.mahuti.co.il

מסע בארץ האור. צלם: עופר עמרם

גיבורי על – כדי שחיות הבר יהיו פה גם מחר

לא רק באטמן וספיידרמן או צב נינג'ה, מוזמנים גם להיות גיבורי על ולשמור על המינים שלאט נעלמים מן העולם.

מדוע נעלמו הנמרים מנופי ארצנו? מה גורם לאוכלוסיית הנשרים להיות כל כך פגיעה ומצומצמת? מי באמת שומר על העטלף? על מיני הדו-חיים ועל לבנון הירקון? ואיך קרה שגומא הירקון נעלם מהטבע? מוזמנים לתת משמעות חדשה למושג "גיבור על", לפגוש את הגיבורים המקומיים לצד גיבורי העל האהובים והמוכרים בדרך של משחק משמות וסיפור מסגרת מרתק. נשמח שתבואו מחופשים לגיבורי על שהם למעשה בעלי חיים, גם פיות יתקבלו בשמחה.

היכן: גן לאומי ירקון- מתחם תל אפק

מתי: שבת 3.3, בשעות 11:00 – 15:00.

הפעילות ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר (מבוגר 28 ₪, ילד 14 ₪), חינם למנויי רשות הטבע והגנים


פורים בגן החיות התנ"כי בירושלים

האורחים בגן החיות יתקבלו בכניסה על ידי בובות ענק, הולכי קביים וג'אגלרים, אשר ילוו אותם אל מסיבת הריקודים התוססת שתתקיים ברחבת הכניסה. על האווירה תהינה אחראיות להקת ראש בראש (ביום ה') וההרכב תלתנא (ביום ו') שידאגו שאף איש או בעל חיים לא יישאר עומד, בעזרת ג'אז מקפיץ בסטייל ניו אורלינס, לצד מוסיקת עולם בנגיעה יהודית ושירי החג בעיבודים שעוד לא נשמעו. המסיבה תמשך בין השעות 10:00-13:00 ולאחריה יהיה ניתן לטייל בגן, ליהנות מהאכלות מודרכות של בעלי החיים ולהשתתף בסדנה מודרכת ליצירת מסכות של אריות, נמרים וטיגריסים, שתתקיים ברצף בין השעות 10:30-14:30 (הסדנה בתשלום סמלי של 5 ₪).

כמו בכל שנה, גם בפורים הקרוב החיות יזכו לקחת חלק במסורת החג. פעמיים ביום, בשעות 11:00 ו-15:00 יהיה ניתן לחזות בחלוקת משלוחי מנות לקופים.

במסגרת שיתוף פעולה עם רשות הטבע והגנים יצוין יום חיות הבר בעמדת מידע אינטראקטיבית בנושא החתולים הגדולים. השנה נבחרו היצורים המדהימים כאריה, הטיגריס והנמר כנושאי הדגל בנושא שימור בעלי החיים ובית גידולם. בעמדת המידע יוצגו מידע ומשחקים שונים שיפעילו קטנים וגדולים כאחד בנושא המרתק.

מתי: ימים חמישי ושישי, 1-2 במרץ. כל האירועים מותנים במזג האוויר

מחיר כניסה: ילד (גיל 3-18) 44 , מבוגר 58 .


 פורים 2018 בצריף בן-גוריון

בגדי החאקי של דוד בן-גוריון הפכו להיות מפורסמים בכל העולם, ונהיו לפריט הלבוש המזוהה ביותר עם ראש הממשלה הראשון של ישראל. אך מי שיציץ לתוך ארונו האישי של בן-גוריון, יגלה בו גם חליפות מחויטות, מדי צבא, עניבות וקישוט לעניבה, חפתים, חולצות לבנות, כובעים, מכנסיים, שלייקס, מעיל ואפילו חלוק.

לכבוד פורים, יציגו בצריף בן-גוריון לראשונה את כל  פריטי הארון האישיים בתערוכת "נכנסים לארון של בן-גוריון". למען שימורם, מיד בתום החג ישובו כל הפריטים בחזרה אל הארון.

לצד התערוכה, יוצגו תמונות של דוד בן-גוריון, לבוש באותם פריטים, וגם בכמה "תחפושות" אחרות שלא הגיעו לארון: לבוש כנזיר בבורמה, בחליפות מהודרות (אותן לבש רק כשהיה ממש חייב), חובש תרבוש תורכי, לבוש בחליפה צבאית, בבגדי החאקי ועוד.

בנוסף, מזמינים את הילדים להגיע אל האתר ולהתחפש בעצמם לראש הממשלה הראשון.

מתי: 28.2-1.3 בין השעות 8:30-16:00, מתחפשים לבן-גוריון בין השעות 11:00-15:00. יש להגיע עד שעה לפני שעת הסגירה.

כמה: 15 ₪ לילד (עד גיל 18) 20 ₪ למבוגר

לפרטים נוספים: https://goo.gl/hacgS 08-6560469


 פורים 2018 בפארק נאות קדומים

במשך חצי השנה שקדמה למפגשה הראשון והגורלי עם המלך אחשוורוש, התבשמה אסתר המלכה בבושם מיוחד העשוי מצמח המור. מרדכי היהודי היה גאה מאוד בבגדי המלכות שקיבל, בצבעי תכלת וארגמן. ספק אם הוא ידע שהצבעים הופקו בכלל מחילזון הארגמון, שגדל במימיו הרדודים של חוף הים התיכון.

את היין שהמלך אחשוורוש אהב כל כך לשתות, היו מפיקים בדרך מאוד שונה מהיום, בגת עתיקה וענקית, ממש כמו זאת שאפשר לראות בפארק נאות קדומים.

על כל הפרטים הללו, ועוד רבים אחרים, ישמעו המבקרים בפורים בפארק נאות קדומים.

בסיור צבעוני ומרתק בשטחי הפארק, דרך פרחי העונה אשר נמצאים כעת בשיא פריחתם, ושלל המתקנים החקלאיים הקדומים המפוזרים בשטח, ויראו איך, בלי שבכלל שמנו לב, לכל אחד מהם יש בעצם חלק חשוב במגילה. מלבד הסיפורים המרתקים, המבקרים גם יתנסו בעצמם בשלל חוויות, הישר מן המגילה.

מתי: הסיורים יתקיימו ביום שישי, 2.3.2018, ט"ו באדר תשע"ח, בין השעות 9:00-12:30

מחיר: 40 ₪ למשתתף מגיל 4.

לפרטים נוספים 08-9770770 ובאתר: www.n-k.org.il


פעילויות חינמיות


דוגמיות של קרמים, קופונים, מתנות ועוד מלא מלא דברים טובים. לכתבה המלאה לחצו כאן: יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש.


פעילויות חינמיות בתל אביב

לכבוד פורים (1.3.18- יום ה') ייערך בפעם הרביעית ברציפות בשרונה ת"א קרנבל רחוב ענק עם מסיבת פורים איכותית וקצבית הכוללת הרקדה (סלסה, באצ'טה, קיזמובה, ריקודי שורות ברזילאיים) חינמית לקהל בשילוב הדרכה מקצועית.

איפה?

רחבת הגלגיליות בשרונה

מתי?

1.3 החל מהשעה 19:00 שיעורים בחינם

ומהשעה 20:00 קרנבל פורים לטיני משגע עד השעה 23:00


הפנינג פורים ברמת אביב: קניון רמת אביב מזמין את הילדים וכל המשפחה לפסטיבל רחוב אורבני שתתקיים במהלך חופשת הפורים, בתאריכים 28.2-2.3. ההשתתפות בפעילות ללא תשלום ופתוחה לקהל הרחב!

במסגרת הפעילות יוצע מתחם פורימי מעוצב בסגנון גראפיטי אורבני בהשראת העיר ניו יורק עם מגוון סדנאות יצירה שיכללו הכנת פיות מצמר, מסכות, כובעי ליצן מבד, קשתות עם אזני חיות, כתרים, גלימות, רעשנים ועוד..

בנוסף, יוצעו מגוון סדנאות בוטיק: עמדת צילום מגנטים עם אקססוריז (בתשלום) ועמדת פינוק לקטנטנים: איפור וציורי פנים, קעקועים, מריחת לק, שזירת צמות ועוד.

הפעילות תתקיים בקניון רמת אביב,  קומה ב' (ליד מתחם המזון המהיר), בימים ד-ו בתאריכים: 28.2-2.3 בין השעות: 10:00-14:00 ו-16:00-19:00


מה: הפנינג אקסטרים פורים במסגרתו המבקרים ייהנו ממתחם רובי לייזר עם ציוד מיוחד של אפודים וחולצות מיוחדות, צבעי פנים ובו יעברו תחנות של אימון ירי והסוואה, קבוצות יתחרו אחת בשנייה במגוון גרסאות לחימה, נטרול הפצצות, כיבוש הדגל. הפעלות נוספות: הופעה של אריק הפיראט הקוסם במופע קסמים מהפנט ואינטראקטיבי, הפעלת מכוניות על שלט רחוק, משחקים נושאי פרסים כמו קליעה למטרה, באולינג, קליעת כדור לחור, הפלת פחיות, השחלת טבעות על עמוד, גלגל מזל ועוד, עמדה בה ילדים ייכנסו לבועות סבון ענקיות ועוד המון הפתעות.

מתי: יום חמישי ה-1.3.18 בין השעות 10:00-18:00 ויום שישי ה-2.3.18, בין השעות 10:00-15:00.

איפה: דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, תל אביב.

כמה: חינם.

מה: חגיגת פורים עם פעילויות ברוח החג עם שירי פורים, רעשנים ושלל אביזרים פורימיים, ריקודים ושירים אהובים. ליצנית מקצועית תחלק בלונים בצורות לילדים, שיוכלו להתקשט גם בעמדות מיוחדות של קעקועים ואיפור. הילדים ייהנו גם ממופע רחוב ברוח פורימי עם צוות מופלא של רקדנית ומנגנת באקורדיון, שילהיבו את הקהל במופע אינטראקטיבי ומדמות שטח שתחלק הפתעות לילדים. ביום שלישי ה-27.2 בשעה 17:30 תתקיים ההצגה "הליצן שאיבד את כובעו".

מתי: בין הימים ראשון-שלישי ה-25-27.2.18 בין השעות 16:00-18:30.

איפה: קניון ויצמן סיטי, רחוב ויצמן 14, תל אביב.

כמה: חינם. משתתפי הפעילויות זכאים גם לשעתיים חניה חינם.


פעילויות חינמיות בגוש דן

פורים גיבורי על (SUPER HEROESׂׂׂ) יערך בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה

בימים רביעי וחמישי, ה- 28.2 ו – 1.3 בשעות 11:00-19:00 רצוף.

פורים גיבורי על כולל בין היתר: סדנת קומיקס – במסגרתו  יתארחו ציירי הקומיקס עומר שיר וטל עידו "במתחם גיבורי על"

בו תתקיים סדנאת הכרות ראשונית עם עולם הקומיקס וקריקטורה של דמויות מצוירות, גיבורי על עם עולם הקומיקס  פנטזיה,

מדע בדיוני, הומור וסופר גיבורים ושילוב בין עולם המציאות והדמיון.

בסדנת הקומיקס ישולבו ציור וסיפור ליצירה אחת, קהל המשתתפים יעבור עם הדמויות הרפתקאות וחוויות מרגשות,

מצחיקות ודרמטיות כאשר קהל הילדים הוא אמן צייר.


פעילויות חינמיות בשפלה

מה: הפנינג פורימי לכל המשפחה עם המופע "עולם הרגשות של דנית" שעוסק בהתמודדות הילדים עם רגשותיהם – כעס, פחד ושמחה. לאחר מכן הילדים ייהנו מעמדת איפור מקצועי היפו-אלרגני וכן יתקיימו סדנאות יצירה שיכניסו את הילדים לאווירת החג בחסות "אינטלקט סקול".

מתי: ביום חמישי ה-1.3.18 החל מ-10:30.

איפה: קניון באר יעקב, רחוב שא-נס 17, באר יעקב.

כמה: חינם


פעילויות חינמיות ביבנה

מה: תושבי יבנה יוזמנו לחגוג את החג במסיבת פורים, בשיאה תועלה ההצגה המשעשעת "מרשמלו ותפוז מתגלגלים מצחוק".

מתי: ביום שני ה-27.2 בשעה 16:30.

איפה: רוגובין יבנה, רחוב הדוגית 16, השכונה הירוקה, יבנה.

כמה: חינם.


מה: פסטיבל גיבורי על עם דמויות כמו וונדרוומן, באטמן וספיידרמן, סדנת יצירה, במה פעילה עם תחרויות נושאות פרסים, עמדת קריקטוריסט ועוד הפתעות.

מתי: יום רביעי ה-28.2 בשעה 16:30.

איפה: "המרכז של קרסו ביבנה", רחוב הנחשול 22, יבנה הירוקה

כמה: בחינם.


פעילויות חינמיות בשרון

הארנב הממהר, הכובען המטורף, מלכת הלבבות – כולם מגיעים בפורים הזה למסיבת התה של אליס באושילנד. 

אם גם אתם, כמו אדון ארנב, מאחרים לכל מקום – סדנת היצירה שלנו תדאג שגם אתם תצאו עם שעון מעשה ידיכם, בדיוק כמו של הארנב הממהר, אותו תיקחו הביתה איתכם, כדי שלא תאחרו לשום מקום לעולם.

גם אתם הוקסמתם ממסיבות התה שערכה אליס לחבריה? אתם מוזמנים ליהנות ממסיבת תה אמתית, ומשעת סיפור.

הכניסה חופשית

תאריכים: 28/2-1/3/18

שעות: 11:00-14:00, 16:00-19:00

מתחם האושילנד – עתיר ידע 4, כפר סבא.

פעילות חינמית נוספת בכפר סבא, קניון

מה: הפנינג פורים לכל המשפחה עם המופע "גילי בא לבקר", כוכב הילדים האהוב במופע מוזיקלי לכל המשפחה וכן יריד חגיגי עם עמדת איפור, בלונאי, סדנת יצירה, הולכי קביים מוזיקליים, לצד יריד האיכרים והחקלאים.

מתי: ביום רביעי ה-28.2 בשעה 17:30 וביום שישי ה- 2.3 בין השעות 10:30-14:30.

איפה: מרכז הקניות אלון קריית השרון, רחוב טום לנטוס 26, קריית השרון, נתניה.

כמה: חינם.


פעילויות חינמיות באיזור ירושלים

מה: קרקס פורים חגיגי במיוחד יתקיים ויציע מגוון דוכנים ומתחמי פעילויות מהנים לכל המשפחה. בין האטרקציות: סדנת קרקס עם מגוון אביזרים: ג'אגלינג, סיבוב צלחות על מקל, דיאבלו, חישוקי הולה הופ, תחרות תחפושות נושאת פרסים, סדנת בועות סבון ענקיות, הפעלות של ריקודים ותנועה, בלונאי מקצועי יחלק לילדים בלונים צבעוניים בצורות של בעלי חיים ועוד הפתעות.

מתי: ביום רביעי ה-28.2.18 בין השעות 16:30-18:30.

איפה: המרכז של קרסו, רחוב הרכס 31, מעלה אדומים.

כמה: חינם


מה: הפנינג פורים בירושלים, שיציע בין היתר תחרות תחפושות נושאת פרסים בשווי של מאות שקלים, הפעלות וחידונים אינטראקטיביים, סדנת יצירה של קישוט כובעי ליצן, עמדת צילום, עמדת איפור, בלונאי מקצועי ועוד.

מתי: ביום שלישי ה-27.2.18, בין השעות 16:00-19:00.

איפה: קניון לב הפסגה, שדרות משה דיין 106, פסגת זאב, ירושלים.

כמה: חינם.


פעילויות חינמיות בצפון

מה: יומיים של כיף מתמשך בנהריה עם מתחמי הפעלות, סדנאות יצירה של "מטוסי על", תחרות תחפושות נושאת פרסים, מתחם הולה הופ, סדנת ג'אגלינג, מופעים מוזיקליים של "מטוסי העל" ושל כוכב הילדים גיא פרידמן.

מתי: ביום רביעי ה-28.2 בין השעות 11:00-18:00 וביום חמישי ה-1.3 בין השעות 11:00-18:00

איפה: קניון נהריה, רחוב האירית 2, נהריה.

כמה: חינם.


מה: הפנינג פורים בהשתתפות כוכבי הילדים "מטוסי על", עם סדנת יצירה, עמדת איפור, במה פעילה, בלונאי והמופע המוזיקלי הקסום של דייזי ממטוסי על.

מתי: ביום שלישי ה-27.2.18, החל מהשעה 16:00.

איפה: קניון העמקים, רחוב יהושע חנקין 14, עפולה.

כמה: חינם.

קניון העמקים_חגיגת פורים בעפולה/ קרדיט צילום: Alpha FunnyFlux

עדלאידע בבית שאן – הדוד חיים, אמני רחוב, מיצגים, מוזיקה וריקודים!

בבית שאן חוגגים השנה 70 שנה לייסוד העיר ולכן הכינו גם עדלאידע גדולה במיוחד: תהלוכת ענק עם אמני רחוב, מיצגים מרהיבים, מוזיקה וריקודים. קבוצות של תושבים וילדים ישתתפו בתהלוכה וירקדו מבית הספר רמב"ם ועד פארק האקליפטוס. בסיום התהלוכה מופע עם כוכב הילדים הדוד חיים.

מתי: יום שלישי, 27.2.18, החל מהשעה 16:00

כמה: חינם!


פעילויות חינמיות בדרום

עופר לב העודפים אשדוד מציע מגוון פעילויות לכל המשפחה בחג פורים.

בין הפעילויות: הצגת ילדים על מאייקי ביער המכושף, עמדות איפור וציורי פנים, סדנאות יצירה באווירת החג, מתחם צילום ענק.

יום חמישי 1.3.18. הכניסה חינם. החניה חופשית.


מה: הפנינג פורים באשקלון, שיציע בין היתר במה פעילה עם חידונים אינטראקטיביים, תחרות תחפושות נושאת פרסים בשווי של מאות שקלים, סדנת יצירה של קישוט מסכות פנים, עמדת צילום, עמדת איפור, בלונאי מקצועי ועוד.

מתי: ביום חמישי ה1.3.18, בין השעות 16:00-19:00.

איפה: קניון חוצות אשקלון: שד' בן גוריון, רחוב נח"ל 1, אשקלון.

כמה: חינם.


קרדיט תמונה ראשית: צילום סמי מלכה. קניון באר יעקב – חגיגת פורים


אל תשכחי להירשם לניוזלטר שלנו, כדי לקבל את מיטב העדכונים של האתר – הגרלות, קופונים ועוד:

לגו בזול: המדריך לרכישת צעצועים אונליין – פוסט מתעדכן

טיפ מס׳ 1: כך תקבלי מוצרי תינוקות בחינם – פוסט מתעדכן

יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש– פוסט מתעדכן

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב