פסטיבל האביב הבינלאומי בראשון לציון 22.5 – 27.5

פסטיבל האביב הבינלאומי של ראשון לציון, המציג מדי שנה הפקות איכות בינלאומיות בתחום המחול, המוזיקה והריקוד לצד הפקות מקור ישראליות, יוצא לדרך בפעם ה- 18 עם מובחר של מופעים מסקרניים.

המופעים יתקיימו ההיכל התרבות, היכל האודיטוריום, ולייב פארק ראשל"צ. 

  • לאחר סיבוב הופעות במסגרתו חיממו את רדיוהד בארה"ב מגיעים דודו טסה והכוויתים להופעה בפסטיבל האביב במסגרתה יארחו את נסרין קדרי, 27.5.17,21:00 ,  מחיר כרטיס:190 ₪ , היכל התרבות ראשון לציון.
  • הבוזוקאי והמלחין היווני הענק, כריסטוס ניקולופולוס, מארח את גדולי הזמר היווני פיצה פאפאדופולו וסטליוס דיוניסיו בחגיגה יוונית, 25.5, בשעה 20:30 , לייב פארק ראשל"צ, מחיר כרטיס: 220 ₪ – 350 ₪ .
  • הבלט הישראלי בבכורה עולמית במופע בהשראת סיפור חייה של אידית פיאף, 24.5.17 , 119-199 ₪ ,היכל התרבות ראשון לציון.
  • ההרכב הספרדי הסוחף לוס ויואנקוס במופע חדש ,23.5.17, 20:30 , היכל התרבות בראשון לציון, מחיר כרטיס: 220-350 ₪
  • התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון בהפקה מיוחדת לפסטיבל, 22.5 ,בשעה 20:30 , היכל התרבות, ראשון לציון, מחיר: 220 ₪ .

מופעי הפסטיבל שיתקיימו בהיכל התרבות:

התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון בהפקה מיוחדת שתפתח את הפסטיבל – 22.5 בשעה 20:30חגיגה אופראית בינלאומית עם מיטב להיטי האופרה מתוך כרמן, לה טרויאטה, פורגי ובס, ריגולטו, שירים נפוליטנים ועוד. בביצוע זמרי אופרה מהשורה הראשונה: הטנור גוסטבו פורטה, הבאריטון יונוץ פאסקו, הסופרן הילה בג׳יו והמצו סופרן שרון עזריאלי בניצוחו של ישי שטקלר.

ההרכב הספרדי לוס ויונקוס בבכורה של מופע חדש – 23.5 בשעה 20:30 – לוס ויאנקוס הם הרכב של שישה רקדני פלמנקו ומוזיקאים מקצועיים שהם למעשה שישה אחים לאב אחד ולכמה אמהות. לאחר הצלחה סוחפת בכל העולם ששת הרקדנים מעלים מופע פלמנקו חדש בידורי וסוחף המשלב בלט, תיאטרון, קטעי מחול מלהיבים בקצב מסעיר ובמעברים אקרובטיים מרשימים לצד נגינה וירטואוזית בצ'לו, חליל, גיטרה בס וכלי הקשה ספרדי.

הבלט הישראלי בבכורה עולמית למופע חדש בהשראת סיפור חייה של אידית פיאף – 24.5 בשעה 20:30 כוריאוגרפיה חדשה מקורית בפרשנות עכשווית ומעודכנת מאת הכוריאוגרף האיטלקי הנודע, מאורו אסטולפי, (מנהלה האמנותי של להקת ספלבאונד, איטליה) לשיריה האלמותיים של אידית פיאף. השירים שנכתבו בצעירותה ולקראת מותה יקבלו אינטרפרטציה מלאכית וקסומה בביצועים מיוחדים של בוגרות בית הספר למוזיקה, ליאן בירן ורוני מדואל שילוו בכלי נגינה בהופעה חיה.

דודו טסה והכוויתים – 27.5 בשעה 21:00 – לאחר סיבוב הופעות מוצלח במסגרתו חיממו את להקת רדיוהד בארה"ב מגיעים דודו טסה והכוויתים להופעה בפסטיבל האביב הבינלאומי. דודו טסה הפך לאחד המוזיקאים המוערכים והעסוקים בארץ. אחרי שנים של רוק'נ'רול, דודו טסה מתפנה לפרויקט חייו – אלבום שכולו מוזיקה של האחים אל כוויתי (סבו ואחי סבו) אשר נחשבים לגדולי המוזיקה הערבית המודרנית בשנות ה- 30 בעיבודים חדשים ובחתימתו האישית של דודו טסה. אורחת מיוחדת: נסרין קדרי

 

מופע הפסטיבל שיתקיים בלייב פארק, ראשל"צ

הבוזוקאי והמלחין היווני הענק, כריסטוס ניקולופולוס, בהופעה – 25.5 בשעה 20:30 הנגן, הבוזוקי, הוירטואוז והמלחין המחונן, כריסטוס ניקולופולוס, ששיריו מושרים בפי כל ביוון,  הלחין שירים שהפכו להיטים על זמניים לאומנים רבים כדוגמת:  סטליוס קזנג'דיס, יורגוס דאלארס, חאריס אלקסיו, אליני ויטאלי, סטרטוס דיונסיו, גליקריה, דימיטריס באסיס, קוסטאס מקדונס ורבים נוספים. רבים מלהיטיו אהובים ומוכרים בישראל כמו "אלינור" ששר זוהר ארגוב, "פומה פומה" ו"קללת הים" ששר יהודה פוליקר, "אמא אמא" ו"האסיר" ששר חיים משה ושירים נוספים. ניקולופולוס הוא בכיר נגני הבוזוקי ביוון כיום ונחשב לאייקון.  ליווה בעבר את גדולי הזמרים של יוון כמו קזנג'דיס ודאלארס. להופעה בישראל יגיע בליווי להקה בת 6 נגנים ויארח את ענקי הזמר היוונים פיצה פאפאדופולו, סטליוס דיוניסיו, הזמרת הצעירה אפרודיטי והזמר הישראלי אסי יחיאל. המופע יתקיים בקונספט של חגיגה יוונית סביב שולחנות.

המופעים שיתקיימו באודיטוריום:

עשור לסווינג דה ג'יטאן  – 22.5 בשעה 21:00 – ההרכב הצועני חוגג עשור עם עיבודים מיוחדים של חמישיית כלי מיתר ואורחים מיוחדים – דורי בן זאב ויונתן מילר. המופע ישלב מוזיקה מקורית של סווינג דה ג׳יטאן בסגנון הסווינג הצועני, לצד עיבודים ליצירות מוכרות. במופע מיוחד,  אנרגטי וסוחף הם יארחו את הכותב השנון, איש הרדיו והזמר, דורי בן זאב,  שיעטר בכתיבתו ובקולו החם את המופע המוסיקלי בקטעי קישור ושירה ייחודיים לסגנון וכן את הכנר יונתן מילר, הזכור מההרכב כמו צועני (חיטמן/בשן).

  הכנר האיטלקי Luca Ciarla  עם האקורדיאוניסט Antonino De Luca במופע וירטואוזי סוחף – 23.5 בשעה 21:00

מופע טנגו – 24.5 בשעה 21:00 הרכב מוסיקלי המשלב רקדן מבואנוס איירס ורקדנית ישראלית בליווי קלרינט, כינור, פסנתר וקונטרבס במופע הכולל שירה וריקוד לצלילי מקצב הטנגו האהוב

שמיניית ווקאל במופע ביטלס בא-קפלה – 25.5 בשעה 21:00 חגיגה של שירים וסיפורים על ארבעת המופלאים והמוזיקה שלהם בביצועי א-קפלה יוצאי דופן של שמיניית ווקאל. אורח מיוחד: דני רובס

לא ניתן להגיב