מרכז מהותי – פעילות חינוכית ומהנה בלב תל אביב

מרכז מהותי הוא מרכז פעילות חווייתי וייחודי שנמצא בלב תל אביב, סמוך למוזיאון תל אביב והקאמרי.

מרכז מהותי מציע לילדים ולהורים ולסבים וסבתות, חוויות יוצאות דופן בפעילויות בעלות ערך חינוכי שונה ומיוחד, המשלבות למידה, משחק, הנאה, הכרה של העצמי, וגיבוש משפחתי.

זמן מהותי – חוויה משפחתית ומרתקת להורה וילד במרכז הפעילות החדשני ובה מסע בין תחנות המשלבות טכנולוגיות מעולמם של הילדים: יצירת מזכרת אישית באמצעים טכנולוגיים, קיר קינקט גדול ממדים ועוד. בואו להתרגש, לשתף וללמוד האחד על השני בחוויה מקורית ומעניינת.

הפעילות מתאימה לילדי כיתות א'-ו'.

הרפתקה באי – בין העצים, החופים, החיות וההרים מסתתרות חידות מסקרנות, משימות מגוונות ומפה מסתורית שעליכם לגלות!
בואו ליהנות מכתב חידה יוצא דופן המפגיש בין אתגרים מסקרנים לבין ערכים, חלומות ושאיפות.

הפעילות מתאימה לילדי כיתות א'-ו'.

מה חשבנו על הפעילות: השתתפנו בפעילות, אני והילדים, בני 11 ו-8, ונהננו מאוד. זוהי פעילות מקסימה, לא קצרה מדי ולא ארוכה מדי, במידת קושי המתאימה לילדים בגילאי היסודי. נדרשת תשומת לב כדי לפתור את החידות, ככה שגם אני הייתי צריכה להתרכז. כל אחד עושה את הפעילות עם עצמו, אין בה אלמנט של תחרות אלא דגש על הסתכלות פנימה, ומחשבה על מה חשוב לי, מה מעניין אותי, מה אני אוהב. מתי עוד יוצא לנו בחיים לעצור לרגע ולחשוב על הדברים האלה? בסוף הפעילות יש תוצר נחמד של מפה אישית שמסכמת את התהליך שעברנו.

"אל מעבר להר"– מופע יחיד ייחודי ומרהיב בבימויה של דנה דבורין עם השחקנית גלי פטילון.
ההצגה מספרת את סיפורה של הבובה תותי היוצאת למסע חיפוש אחר חברים חדשים. יחד הם חווים אתגרים שונים, ומגלים את כוחה של אמונה עצמית, חברות ושיתוף פעולה. 

ההצגה מתאימה לילדים בגילי 4-7  משך ההצגה  כ-40 דק' 

לצפייה בטריילר ההצגה: https://www.youtube.com/watch?v=I15jJbtbZz0&feature=youtu.be 

בנוסף לפעילויות הדגל, במרכז מהותי יפעלו תחנות מדליקות עם תוצרים שתוכלו לקחת הביתה:

מתי לאחרונה יצרתם ברכה בסגנון בינה מלאכותית? במהותי תחנת ברכות באמצעות אפליקציה ייחודית. על ידי מספר שאלות אישיות מכוונות מחולל הברכות של מהותי יוצר ברכה שמבוססת על התשובות של המשתתפים.
* בתחנת גלגל המזל הילדים מסובבים את הגלגל ונשלחים בכל פעם למשימה קצרה/ צריכים לענות על שאלה/ לעבור לתחנה מסוימת.
* בתחנות היצירה הילדים יוכלו לקשט שקופיות ברוח החג ובסיום להקרין אותו על גבי הקיר ולהצטלם על רקע השקופית שיצרו בענק. 

מרכז מהותי מקבוצת אריסון הוא מרכז פעילות חווייתי, העוסק בהתפתחות אישית והיכרות עם העצמי, באמצעות שימוש בכלים ייחודיים, אינטראקטיביים ומהנים. חזון המרכז הוא העמקת המודעות העצמית וקידום האני הפנימי, באמצעות דרך חיים חיונית, המובילה לשלום פנימי וסביבתי, ומדגישה את הייחוד של כל אחד ואחת מאתנו.  

"מהותי" הינו חלק מארגון מהות החיים, אשר נוסד בשנת 2001 על-ידי שרי אריסון, כחלק מקבוצת אריסון לתועלת הציבור וללא מטרות רווח

זמן מהותי – פעילות הדגל של המרכז, במהלכה בחלל הצבעוני ומעורר ההשראה כל משתתף עובר מסע אישי. המסע מתחיל בבריכת הכדורים, ועובר בתחנות שונות. הפעילות היא ברמה אינטלקטואלית גבוהה, ומהמשתתפים נדרשת רצינות, פתיחות ומודעות עצמית. עם זאת, היא בנויה באופן שגם ילדים בני 7 וגם מבוגרים יכולים להתחבר אליה. המסקנה היפה אליה המשתתפים מגיעים שוב ושוב (וכמה שזה חשוב בתחילת גיל ההתבגרות!) היא שאני זה אני, ואני מושלם ככה. כל כך חשוב לבטחון העצמי של הילד! במהלך המסע, הילד לומד להכיר את עצמו בהרבה מובנים: תחביביו, שאיפותיו, מה חשוב לו, על מה הוא מודה. הוא יוצא מהפעילות עם התוצר שלו (מה בדיוק – תגלו בעצמכם), עם תחושת העצמה והתרוממות רוח.


תרצי לקבל קופונים לחנויות של המותגים הכי גדולים וכרטיסים במתנה לאטרקציות? הצטרפי לטלגרם שלנו. גם בסטורי באינסטגרם שלנו אנחנו מחלקים כרטיסים במתנה לאטרקציות, ומפרסמים קופונים בלעדיים – כדאי לעקוב.

אין לך טלגרם? הצטרפי לקבוצת הוואטס אפ או לניוזלטר שלנו ונשלח לך למייל (שימי לב שהמייל יכול להגיע לתיקיית קידומי מכירות, אז אם לא קיבלת – עשי חיפוש לפי הביטוי ״קודי קופון״):

מרכז מהותי. צילום אמית הרמן
מרכז מהותי. צילום אמית הרמן

טיפים למשתתפים בפעילות:

  1. קחו איתכם סווטשירט – המזגנים פועלים בעוצמה בגלל כל האמצעים הטכנולוגיים, ואחרי שעה של פעילות כבר תהפכו לארטיקים.
  2. יש חשיבות רבה להשתתפותו הפעילה של ההורה במסע. הורה שיתחבר לתהליך ויהווה דוגמה, יעורר גם את תהליך החשיבה של הילד.

משך זמן הסיור: כשעה ורבע

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים ניתן להיכנס לאתר מהותי.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב