צעצוע של סיפור: כל מה שחדש בחנויות הצעצועים

מחפשים מתנה לחנוכה אבל לילד כבר יש הכל? קבלו רעיונות מיוחדים למתנות, שאימצנו בביקור שלנו בתערוכת הצעצועים האחרונה.

נתחיל מהחדשות המרעישות: אלזה ואנה הן כבר לא הבובות המגניבות ביותר על המדף. את מקומן תפסו גיבורות העל הצבעוניות והמנצנצות: סופר וומן, וונדר וומן, באטגירל ועוד, שמגיעות בגדלים שונים, וגם עם תחפושת תואמת לילדה (בתמונה הראשית) כי אוטוטו פורים. התחפושת מוצעת במידה אחת של 4-6, והיא עשויה מבד לייקרה נמתח ונעים.

לילדים וילדות חובבי סרטי הנסיכות של דיסני, מוצעות ערכות שלמות לכל סרט, עם הדמויות העיקריות שמככבות בו: אלנה, היפה והחיה, רפונזל, ועוד. כך הילדים יכולים להגשים חלום ולשחק סצינות מהסרט האהוב. הדמויות יפות ואיכותיות (נראה שאי אפשר לשבור אותן בקלות) וכיף לשים אותן גם כקישוט, על המדף בחדר.

מותג ההרכבה ENGINO מציע מעל 100 סוגים של ערכות שונות, עם המון אופציות להרכבה. כל ילד, בכל גיל, ימצא בתוך המבחר את מה שהוא אוהב, להרבה שעות של הרכבה והנאה. בנוסף, המותג מרחיב את קהל היעד שלו ומשיק גם ערכות צבעוניות ופשוטות יותר לפעוטות, בגילאי 3 ומעלה.

ילדים גדולים ישמחו מאוד לקבל את ערכת הקסמים הזו, שמשלבת גם כיף ומשחק, וגם למידה ותרגול של עקרונות מדעיים.

ולתינוקות – הכירו את הדור הבא של האוניברסיטאות! להלן אחת כזו מדליקה של פלייגרו, שהופכת בן רגע לבריכת כדורים, מה שהופך את תקופת הרלוונטיות שלה בחיי התינוק, להרבה יותר ארוכה.

רעיון נהדר נוסף למתנה, שבני שנתיים עד 6 יתלהבו ממנו עד מאוד, הוא המיקרופון החדש של חברת ספרק טויס. החברה, המתמחה בפיתוח צעצועים אינטראקטיביים, השיקה מיקרופון חכם בעברית המזמין את הילדים להכיר את שירי הילדים הקלאסיים, לשיר עם המיקרופון ולהרגיש ממש זמרים

המיקרופון מכיל הקלטות של עשרה שירי ילדים קלאסיים ובהם: מאחורי ההר (אחתשתייםשלוש), לכובע שלי שלוש פינות, כבר סידרנו הרכבת, אצא לי השוקה, בין הרים ובין סלעים, אני יושבת במעגל ועוד.

במיקרופון יש הקלטות של השירים עצמם ושל המנגינות של השירים, כך שהילד יכול לבחור אם לשיר עם השירים המושמעים, או לשיר בליווי של המנגינות ברקע

כמו כן, המיקרופון מכיל לחצנים המשמיעים מחיאות כפיים וצלילי תופים, הנותנים תחושה של הופעה בפני קהל.

המיקרופון מוצע בשני צבעיםכחול וורוד.

אל תשכחי להירשם לניוזלטר שלנו, כדי לקבל את מיטב העדכונים של האתר – הגרלות, קופונים ועוד:

לגו בזול: המדריך לרכישת צעצועים אונליין – פוסט מתעדכן

טיפ מס׳ 1: כך תקבלי מוצרי תינוקות בחינם – פוסט מתעדכן

השימושון – כל מה שאמא צריכה! האטרקציות החינמיות לילדים, המשחקיות, מפעילי ימי הולדת, צילומי משפחה, עוגות לימי הולדת ועוד. השימושון מתעדכן מדי יום ואם את בעלת עסק בתחום הילדים – תוכלי לפרסם אצלנו בחינם! (המבצע לזמן מוגבל, יש לפנות דרך צור קשר באתר).

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב