צ׳אק – האוטו המקסים שכל ילד ישמח לקבל

הבוקר הצטרף חבר חדש לצי הרכבים של הבוביקים ושמו צ׳אק. צ׳אק הוא גיבור סדרת טלוויזיה אמריקאית לקטנטנים ״הרפתקאות צ׳אק וחבריו״. הסדרה משודרת משנת 2012 וזכתה להצלחה גדולה, ואף לגרסה של משחק וידיאו. אנחנו לא מכירים עדיין את הסדרה, אבל האוטו המקסים כבש אותנו מהרגע הראשון. נעים למגע (עשוי מPVC כך שהמרקם שלו הוא רך ונעים יחסית לפלסטיק), ידידותי ובעל חיוך חביב, הוא עושה חשק מיידי לשחק איתו. הבוביקים מאוד אהבו את הצבעים החזקים והבעת הפנים החברותית והאמיתית שלו, ואפילו דאגו לו לאוכל.

בתמונה – צ׳אק אוכל אגס מידי הבוביקים.

הוא מגיע במגוון גדלים וצבעים, ופעוטות בכל הגילאים ישמחו מאוד לקבל אותו. לכל אחד מהדגמים בסדרה יש אישיות ייחודית והבעת פנים שונה, כך שילדים ישמחו לאסוף את כל הסדרה ולשחק עם כולם ביחד.
צ׳אק הוא צעצוע פרימיום, איכותי וחזק (אצלנו הוא שרד בגבורה וללא שריטה טיסה משולחן), ועומד בתקני איכות מחמירים, מה שחשוב כשמדובר בצעצוע לקטנים שנוהגים להכניס לפה כל דבר.

בנוסף, המרקם הרך והנעים של הצעצוע חשוב במיוחד לתינוקות ופעוטות, כך שאם יקבלו מכה מהצעצוע, לא ייפגעו ממנו, כמו שזה קורה עם צעצועים מאיכות ירודה.

 

מגוון המכוניות לקטנטנים מסדרת צ'אק:

אריזת מכונית בודדת –  במגוון רחב של דגמים. מחיר מומלץ לצרכן – 24.9 שקל.

מארז חמישייה – מחיר מומלץ לצרכן:   119.90 ₪.

רכב בינוני – 39.9 שקל

רכב גדול  – כ 25 ס"מ. מחיר מומלץ לצרכן: 119.9 שקל.

ניתן להשיג את מכוניות צ'אק ברשתות הצעצועים ובחנויות המובחרות. לבירור נקודות מכירה:

08-9426633.  אתר הנסיך הקטן : www.littleprince.co.il

לסרטון מתוך סדרת הטלוויזיה:

חברת "הנסיך הקטן", היא בית איכותי למותגים מובילים, ביניהם המותג האנגלי המוביל "tommee tippee"  שכל מוצריו בעלי פטנטים בלעדיים. כל מוצרי החברה עומדים בתקנים האירופאיים המחמירים ביותר וכן בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב