קולקציית חורף אופנתית של סולוג – עכשיו בחנויות

צילום: הילה שייר

מותג בגדי הילדים סולוג, משיק קולקצייה חורפית אופנתית ומדליקה, שאין ילד שלא יתחבר אליה!

הקולקציה החדשה כוללת את כל מה שבאופנה עכשיו בבתי הספר – בשילוב איכות, נוחות ופונקציונליות, שכל כך חשובים לנו כאמהות.

בחנויות הרשת ניתן למצוא מגוון פרטי אופנה לילדים מגיל 2 עד 12, מהמותג סולוג וממותג הג׳ינסים לי קופר.

צילום: ירון ויינברג

אכן כן – אם לא היית מודעת לזה עד כה: לי קופר מציעים קולקציות ג׳ינס מושלמות גם לילדים, באופן בלעדי בתוך חנויות סולוג!

שני פרטי חובה שאני ממליצה להצטייד בהם לעונה הקרובה:

1. ג׳ינס לי קופר יפה ואיכותי, שיכול לשמש את הילד גם לעונה נוספת, ואולי אפילו להישמר לילד הבא. בסולוג יש מגוון גדול של ג׳ינסים, עם פאצ׳ים, הדפסים, רקמות וגם פשוטים וקלאסיים. מומלץ מנסיון – התאומות שלי התחדשו בשני ג׳ינסים איכותיים ומתוקים של לי קופר לחורף הקרוב.

2. אפודה חמה ונוחה, שלא מגבילה את התנועה, ויכולה לשמש לעיתים גם כתחליף למעיל. אהבתי את היצע האפודות של סולוג, לבנים ולבנות.

מבחר של אפודות טרנדיות לבנות. צילום: הילה שייר

אז מה הילדים שלך ימצאו בחנויות?

את כל הטרנדים הבולטים לעונת החורף הקרובה:

URBAN ROCK – בגדים עם השפעות של להקות רוק כגון גאנז אנד רוזס, בעיצובים מגניבים:

חצאיות פליסה מוזהבות, מעילים דמוי עור, חצאיות וטייצים מבד דמוי עור (נעימים ללבישה, רכים וכיפיים), שמלות-חולצה אופנתיות מבד פלאנל משובץ בשילוב פצ'ים, ומגוון רחב של טי שירטים וסריגים, שמתאימים לקטגוריית הרוקיסטים.

מימין ג'קט משובץ 179.90 שח, קפושון 89.90 שח, ג'ינס 129.90 שח. צילום הילה שייר

MODERN MILITARY – פריטים המתאפיינים בלוק "כסחיסטי": סריגים בצביעת דגרדה, חולצות אריג מבד פלאנל משובץ, מכנסי ג'ינס סקיני קרעים, חולצות אריג מודפסות מעל טי שירט המשלבות רקמה ודפוסי נמר, חולצות ומכנסי פוטר צבאיים בכחול /אפור, ווסטים מבד עמיד למים, מגוון רחב של ג'ינסים סרוגים ועוד. הפריט הבולט בקולקציה הוא מעיל חסין נגד מים

BLUEקולקציית דנים יומיומית של לי קופר המיועדת לבנות, בהשראת עולם הג'ינסים, המאופיינת במראה קז'ואל כיפי ונינוח. מבחר גדול של ג'ינסים בגזרות וטכניקות חדשניות: סקיני עם קרעים, סקיני קלאסי, ג'וגר בגזרת טרנינג, חצאיות ג'ינס עם שפריצים של גליטר ורוד. ניתן לשלב את פרטי הג'ינס עם טי שירט שרוול ארוך מודפס ומעל ג'קט קל בגזרת "בומבר" טרנדי מבד פוטר המשולב עם תחרה

TRENDY SPORTקולקציית "הטרנדי ספורט" של לי קופר מיועדת לבנים ומתכתבת עם קולקציית ה-BLUE של הבנות. הקולקציה מעוצבת בהשראת עולם הספורט הפוגש בעולם האופנה. קבוצה זו מאופיינת בצבעוניות בסיסית חזקה ולא מתחכמת בגווני האפור, כחול נייבי, כחול רויאל, שחור ובורדו. הפריטים המובילים הם: חליפות טרנינג משולבות בכיתוב מעולם הראפרים, מכנסי ג'וגר קלאסיים, חולצות טי עם כיס ומעל ג'קט מבד, חולצות ומכנסי פוטר.

בייסיק -COSY WINTERקולקציית הבייסיק לבנות, שאת פרטי ניתן להתאים אחד לשני כרצונכן. הצבעוניות השולטת היא: אפרסק חם, סגול לילך, שמנת, שחור, כחול רויאל, ורוד מסטיק, אפור מלאנז' ונגיעות של ירוק זית ומנטה. הצבעוניות ההומוגנית ומבחר הפריטים מאפשרים ליצור מגוון רחב של לוקים חדשים, יום יום. הלהיטים של הקבוצה הם: שמלות פוטר המתאימות למבחר גדול של טייצים מודפסים בקומופלאז' או כוכבים, שמלה מבד ג'רסי בגזרה א סימטרית, טי שירטים שרוול ארוך ושפע של חליפות פוטר נעימות וחמימות המעניקות לכל לובשת טוויסט משלה שתהיה מיוחדת

בייסיק – DENIMקבוצת הבייסיק של הבנים מאופיינת בלוק נינוח וכייפי עם ניחוחות מניו יורק והשפעות של עולם הספורט ותרבות הספורט האמריקאית. בקבוצה זו הנוחות שולטת לצד הסטייל. הצבעוניות השולטת בקבוצה היא נייבי ,כחול, שחור, אפור ונגיעות של ירוק מלאנג' ובורדו. ניתן למצוא בקולקציית הדנים מגוון של חליפות פוטר מבד שתפור בטכניקת קווילט, סריגים חורפיים, מכנסי בייסיק מעניינים מבדי פוטר ופרנץ' טרי עם כיסי דגמ"ח או בגזרה בסיסית וכמובן טי שירט קלאסיות בהדפס פסים בגוונים של בורדו או כחול נייבי. לקבוצה זו יש גם חולצות אריג קלאסיות ומכנסי צ'ינו לימי חג או לילדים אלגנטיים וקולים.

WILDERNESS – לבוש חגיגי ונוצץ לבנות. קולקציה עדינה הנעה בין לוק בוהו שיק לאלגנט ומאופיינת בצבעוניות עזה וחמה ובבדים בטקסטורות מגוונות כגון קטיפה, סריגים פרוותיים נעימים למגע ומעילים מפרווה סינטטית בצורת שושנים. הדגמים מציגים שיק אלגנטי כשמלת קטיפה עם צווארון פייטים בגווני יין וטורקיז כהה, שמלה עם טול בסיומת פייטים בגווני ורוד או טורקיז כהה, שמלת קטיפה עם שרוולי פעמון ותחרות שורה, וסט פרווה בצבע קאמל קלאסי המתאים ללבישה עם חצאית קפלים מקטיפה וטי שירטים עם דפוסי בוהו וסריג ה משתלב עם הכל.

מעיל אדום 179.90שח, שמלה 129.90שח. צילום: הילה שייר

PURE GLAMOUR – קבוצה חגיגית נוספת, השואבת השראתה מעולם הבלרינות.  בגדים פסטליים בגוונים של ורוד בהיר, שמנת, שחור וזהב. בקולקציה זו ניתן למצוא פריטים כשמלת פליסה בצבע שמנת עם פוייל זהב, טופים מסריג בשילוב עם פליסה שיפון במכפלת, המשתלבים עם טייץ נקודות העשוי בטכניקה שנראית כמו קטיפה, סריגים מעניינים בשילוב פייטים ושיפון, שמלה עם צווארון פרווה בסגנון "מלכת השלג", מעיל דמוי עור ופרווה במראה קלאסי ומעיל צמר אפור באורך מידי בגזרה מושלמת המעניק מראה חגיגי.

לדברי יעל אמסלם, מנהלת המותג: "הילדים של היום מאוד מודעים ללבוש שלהם ומכירים בעובדה כי אופנה היא דרך לביטוי עצמי, לכן רשת אופנת הילדים סולוג, משקיעה את מיטב המשאבים ליצירת קולקציות אופנתיות ועדכניות שיתאימו וימצאו חן בעיניי הקניינים הצעירים ויהיו פרקטיות, לבישות ונוחות עבור ההורים."

קולקציית חורף 2017/18 של סולוג מתאפיינת באווירה אורבנית, נינוחה ומלאת שיק, לילדים שמבינים אופנה אך יחד עם זאת לוקחים בחשבון גם את ההורים היודעים לזהות איכות, נוחות ומחיר שווה לכל כיס.

טווחי המידות:  4-18

גילאי: שנתיים עד 12

מבצע שווה של תחילת העונה: קונים ב– 300 ומשלמים רק 200 !   

בין הפריטים המשתתפים במבצע: מכנסי אריג, מכנסי ג'ינס, חולצות מכופתרות, עליוניות, שמלות, חצאיות, ועוד.

המבצע יערך החל מה– 1.11.17 ועד ה-15.11.17, יתקיים בכל סניפי הרשת (למעט בסניפי עודפים. לדגמים שבמבצע, אין כפל מבצעים והנחות)

מחירים:

חולצות החל מ  79.90 .

טי שרטים החל מ 39.90 .

מכנסים החל מ 79.90 .

ג'ינסים החל מ 79.90 .

טייצים החל מ 59.90 .

חצאיות החל מ 79.90 .

שמלות החל מ 79.90 .

סריגים החל מ 69.90 .

מעילים החל מ 119.90 .

ג'קטים החל מ 79.90 .

קרדיט תמונה ראשית – צילום: הילה שייר

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב