שילב קולקציית קיץ באירוע השקה

שילב – קולקציית קיץ באירוע השקה: בנמל תל אביב, ביום שלישי האחרון, נפרש שטיח אדום לטובת השקה קייצית ונוצצת של שילב, באירוע עתיר סלבסיות עם ילדיהן וגם סלב אחד.

צילום: goodmother.co.il

במהלך האירוע התקיימה מיני תצוגת אופנה מתוקה ומרגשת, בהשתתפותם של ילדי המפורסמים: ירדנה בת ה-5, בתו של אסי ישראלוף, יהלי בן ה-6 של מיכל ינאי, ג׳ון בת ב-3 של לירז צ׳רכי, אריה בת השנתיים של מיכל אמדורסקי, וגם עילי בן החודש של ג׳קי אזולאי (מאסטר שף) שאמנם לא צעד אבל הציג בהצלחה מראה אופנתי של שילב.

תרצי לקבל קודי קופון שווים למותגי תינוקות, מותגי אופנה וקוסמטיקה? קרטר׳ס, דלתא, אסתי לאודר, רנואר ועוד? עברי לכתבה זו לכל הקופונים, והיכנסי גם לערוץ הטלגרם שלנו, לקודי קופון נוספים.

כמו כן, הגיעו להתרשם מהקולקצייה גם מלי לוי ושני כהן.

בפרזנטציה של הקולקציה הוצגו החידושים הבאים:

קולקציית SPORTY, שמתאימה לתינוק כבר מיום הלידה. לפי דבריה של ענת לוין, מנכ״לית שילב, ״הקולקצייה מבטאת את סגנון החיים של ההורים הצעירים המחוברים לספורט בגופם, ברוחם ובאורח חייהם. ההורים, הממשיכים או "חוזרים" לכושר, יוכלו ליהנות מחיבור אופנתי ספורטיבי גם עבור הבייבי שלהם. הקולקציה נבנתה בהשראת מקצועות הספורט הפופולאריים היום ע"י ההורים, כגון: רכיבה על אופניים, ריצה ועוד, והיא עשויה מבדים נושמים ומשולבת מוטיבים מעולם הספורט.״

  • גילאים 0-24
  • טווח מחירים 39.90-119.90 ₪

הקולקצייה הדו צדדית – טישירטים, קפושונים ואוברולים שניתן ללבוש משני צידי הבגד, כשבכל צד יש איור אחר. בזכות תפירה מיוחדת דו כיוונית, לא תבינו לפי התפרים מהו הצד המקורי. הקולקציה מאופיינת בדפוסים של שירבוטים, כתמי צבע והדפסי שיש.

שמלה דו צדדית מתוקה. צילום: goodmother.co.il
  • גילאים 0-5
  • טווח מחירים 29.90-129.90 ₪

קולקציית טטרא –

בד הטטרא הרך והנושם המוכר לנו מעולם החיתולים תופס מקום של כבוד באופנה. קולציית ניו בורן חדשה, מבד דו שכבתי רך ונושם בצבעי פסטל רכים ודפוסי עננים, כתרים ונקודות. הבדים המכובסים והמרוככים, עוטפים את התינוק ברכות ומאפשרים לעורו נשום.

  • גילאים 0-24
  • טווח מחירים 59.90-109.90 ₪

קולקציית סטודיו – המחזירה אל החומר והטבע, אל הפשוט והאיכותי. הקולקציה מאופיינת במראה נקי – ומתוחכם בעלת צבעוניות מונוכרומטית רכה בגוונים טבעיים ופסטלים מעושנים העושה שימוש בבדים טבעיים ונושמים במראה אוורירי. בכך היא מעניקה תחושה בוטיקית המשדרת איכות וייחודיות.

  • גילאים 0-24
  • טווח מחירים 49.90-109.90 ₪

קולקציית קישקושי – קולקציה לביגוד יומיומי. קשקושי הוא לא סתם עוד כלבלב הוא סוחב קולקציה שלמה על הגב. הקולקציה הזאת היא לא רגילה, כי לכל אוברול יש חוויה תלת מימדית – אחד מצפצף, השני מוציא לשון ושלישי מנפנף באוזניים בגאון.

  • גילאים 0-24
  • טווח מחירים 19.90-59.90 ₪
צילום: goodmother.co.il

קולקציות מובילות ממשיכות:

UNISEX FOR KIDS 123

זו השנה הרביעית שהקולקציה מובילה את העונה. היא מאופיינת באנטי מגדריות, הבאה לידי ביטוי בצבעי שחור לבן ואפור, ובגזרות יוניסקס. השנה התחדשנו בצבעי כחול פטרול דהוי וחול.

צילום: goodmother.co.il

ג'ינסי

המורדים הצעירים. ג'ינסים שהם כמו קיר גרפיטי: מקושקשים או מרוססים בכתובות, מעוטרים ציורים ובצבעי נאון. קולקציה בגזרות אלכסוניות, בגדים ש״נבנו מחדש״ בעלי רוכסנים זרחניים המתחברים מעל הבגד. בנוסף, הגזרות הדו צדדיות נלבשות משני צידי הבגד ונותנות ערך מוסף של שני בגדים.

  • גילאים 0-5
  • טווח מחירים 49.90-129.90 ₪

פסטל

קולקציית הפסטל מיועדת לאירועים החשובים והחגיגיים בחודשי החיים הראשונים של התינוק. העונה מאופיינת הקולקציה בציורי גיר נאיביים בגווני פסטל קיציים, שרבוטי גיר בצבעי פסטל של עיר דמיונית: בתים, מכוניות, חיות, עננים.

צבעוניות: אפור, תכלת, לבן, בננה, שמנת וכחול. מגוון של בדים רכים וטקסטוקליים: אוברולים, וסטים , אפודות, מכנסי אריג וסריג ועוד.

לבנות מציעה הקולקצייה את עולם הפיות, איורים על טהרת צבעי מים שקופים, נגיעות נצנוצי אבק פיות, גרפיקות מתוקות, פרחים ותחרות  שמספרות  סיפורי אגדות. גזרות רומנטיות של שמלות עם סינרים, שמלות טול, סרפנים, ואוברולים רכים.

  • גילאים 0-5
  • טווח מחירים 49.90-139.90 ₪

הקולקציה הלבנה החגיגית

מיועדת לנסיכות ולנסיכים שנולדו (עונה על צרכי חליפות ברית). גוונים לבנים עם נגיעות אפורות ומטאליות, דגש על מגוון בדים וטקסטורות אווריריות ושקופות. 

  • גילאים 0-24
  • טווח מחירים 49.90-139.90 ₪

MIX&MATCH

קולקציית ההצטיידות המאסיבית לגן. מחירים ללא תחרות ואיכות ללא פשרות. צבעוניות עזה , גרפיקות וטיפוגרפיות נקיות .

  • גילאים 0-5
  • טווח מחירים 39.90-89.90 ₪
צילום: goodmother.co.il

אודות צוות האופנה והפיתוח של שילב : צוות העיצוב והפיתוח בשילב ממציא ומחדש כל עונה להורים וילדים וגם העונה משיק 3 קולקציות חדשות אשר מגיעות מה"שטח" מבקשות ההורים וועבור התינוקות והפעוטות בישראל. הצוות כולו מורכב מאימהות ואבות לילדים בגילאים שונים ,וכולם בעלי הכשרה בנושאי איכות ובטיחות המוצרים , תוך הקפדה על עיצוב ופיתוח על פי חוקים מוגדרים ולמען שמירת בטיחות התינוק. הקולקציה מעוצבת על פי תחזיות אופנה, וטרנדים בינלאומיים אשר מתורגמים לתינוק הישראלי, לשגרה היום יומית בישראל, האקלים ומועדים מיוחדים לאורך כל השנה. כל ליין האופנה עשוי 100% כותנה- המותאמת לקיץ הישראלי  ומוגש באיכות הגבוהה ביותר.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב