"קייטנת אמא": יום 14 – יום במשחקייה

רעיון נוסף לבילוי עם הילדים בימי הקיץ החמים נמצא בדיוק מעבר לפינה. הג'ימבורי שבקניון הקרוב או המשחקייה השכונתית יכולים לשמש כלוקיישן מנצח לבילוי אמא-ילדים באחד מימי החופש הגדול.

התועלת שבבילוי במשחקייה היא רבה: מדובר בדרך כלל במקום ממוזג ונעים, עם משחקים ואביזרים מסקרנים שתורמים להתפתחות קוגניטיבית ומוטורית של הילד. רוב המשחקיות מתאימות למגוון רחב של גילאי הילדים ככה שגם התינוק וגם הילד הגדול יוכלו להנות מהפעילות. בדרך כלל, המשחקיות מספקות סביבה בטיחותית לילד, של 360 מעלות, כך שתוכלי לנוח בצד ולאפשר לקטנטנים להשתולל בלי חשש.

בנוסף, ניתן לתאם את הביקור עם חברה בעלת ילדים בגילאים דומים וככה נוצר מצב שבו כולם WIN-WIN: הילדים מוציאים אנרגיה ומשחקים עם ילדים נוספים (מוציאים אנרגייה=ישנו טוב בצהריים ובלילה), ואתן מנצלות את הזמן למנוחה ושיחות נפש.

ביקרנו במשחקיית גליצ'ה הקרובה אלינו וממליצים: על הקונספט ובאופן ספציפי על המשחקייה.

גליצ'ה נמצאת בתוך סניף טיב טעם ראשון לציון מזרח (רחוב פלוטיצקי 3). המתחם לא גדול אבל נחמד מאוד, חוויתי וצבעוני, משלב פעילות התפתחותית לפעוטות לצד אתגרים פיזיים ונותן מענה מגילאי זחילה ועד גיל 8 בערך. במקום ישנם ביתני משחק לפיתוח כישורי חיים: סופר מרקט, תחנת כיבוי, חדר רופא ועוד. הילדים שלי בני ה-2.5 ו-5 מאוד אהבו את הביתנים וכל הציוד הכייפי שנמצא בתוכם, צעצועים של כלי אוכל, מוצרי מזון, עגלות סופר. 

בנוסף תמצאו גם מתנפח, הר טיפוס, מסלול שיווי משקל, כרכרת נסיכות, בימבות, עלייה לגשר וממנו מגלשה בגובה 6 מטר, לוחות קומפי, בריכת כדורים, חפצים מוטוריים לעידוד תנועה ומתחם נפרד ומוגן עם מתקני ג'ימבורי רכים עבור פעוטות. בנוסף במשחקייה ישנם פאזלים ומשחקים מעץ המפתחים מוטוריקה עדינה.

צילום חופית מלאכי

המשחקייה נעימה, ממוזגת, עם שולחנות אוכל ליד. נמצאת בתוך סופר ככה שרעבים אתם לא תהיו. בנוסף – החניה במקום היא בשפע ובחינם. 

אם אתם מאיזור ראשל"צ – מומלץ להגיע ליום פעילות. הילדים שלי בני ה-5 ו2.5 מאוד נהנו. הפעילות מאוד מגוונת ומעשירה, ולמרות שהמקום לא גדול, בהחלט ניתן לשהות בו חצי יום.

 

בנוסף, לידיעתכם – משחקיית גליצ'ה הינה המשחקייה היחידה בישראל בעלת תו ״אמון הציבור״.

לשעות הפעילות והמחירים היכנסו למאגר המשחקיות שלנו באינדקס של האתר.

רוצים לספר לנו על משחקייה מדליקה שאתם אוהבים? כתבו לנו בתגובות.


צילום תמונה ראשית – חופית מלאכי

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב