קיץ חינם לילדים ב-yesVOD ובערוצי הילדים

החופש הגדול מתחיל עם מעל ל-10,000 סדרות חדשות ומקוריות גם עם כוכבי הילדים, סרטים, מרתונים, הצגות וכל מה שהילדים שלנו כל כך אוהבים בחגיגת הקיץ ב-yesVOD ובערוצי הילדים.

בין הסדרות המובילות: כוכבת הילדים מיקי שחוזרת בקרוב עם עונה חדשה של 'המסעדה של מיקי 2', ומביאה לילדים טעימות מעולם הסיפורים והאגדות, 'סוואגרז' – סדרת דוקו-ריאליטי חדשה לבני נוער ו'רוי בוי והיער הסודי' לילדים אוהבי טבע והרפתקאות.

לצד הסדרות הללו, מבחר רחב של סדרות מהנצפות והאהובות על ילדים זמינות בחינם, כמו: כדברא, סוי לונה והשיר שלנו (למיטיב לכת), כוח פי ג'יי, הנסיכה סופיה, ג'ייק והפיראטים, דוק רופאת צעצועים, ויולטה, ליידי באג, גרוויטי פולס, סמי הכבאי, מטוסי על, בוב הבנאי, בובספוג, קונג פו פנדה, פאואר רינגרס, סופרסטרייקה, אבירי נקסו ועוד.

בנוסף, יהיו זמינים גם כ-200 סרטי ילדים חינם בספריית 24/7, ביניהם: מואנה, טרולים, זוטרופוליס, העי"ג, חייהם הסודיים של חיות המחמד.
וכמובן כל המופעים וההצגות של כוכבי הילדים: יובל המבולבל, מיקי, הדוד חיים, קופיקו, רוי בוי, מיכל הקטנה ועוד.

תקציר הסדרות:
המסעדה של מיקי 2 – עונה חדשה

החל מה-27.7 בערוץ הכוכבים וב-yesVOD רק לילדי yes

פרק חדש מידי יום

גיבורי אגדות הילדים הקלאסיות מתעוררים לחיים ומגיעים להתארח במסעדה של מיקי

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

עונה חדשה לסדרה האהובה של כוכבת הילדים הגדולה בישראל. הפעם, מגיעים אל המסעדה של מיקי אורחים מאגדות הילדים: סבא ג'פטו מחפש את פינוקיו, עמי ותמי מגיעים רעבים אחרי שהלכו לאיבוד ביער, המלך (העירום) מגיע להשוויץ ב"בגדיו החדשים" ורק הילדה הקטנה מיקי צועקת "המלך הוא עירום", זהבה ושלושת הדובים מנסים לבדוק מי יושב בכיסא הקטן ומי בגדול, עוץ לי גוץ לי, סינדרלה, שלגיה ועוד.

יחד עם סבא נתי (נתן נתנזון) ו-מנש שף המסעדה (קובי מחט), מיקי פותרת את כל התעלומות ועושה "סדר" כמו שרק מיקי יודעת.

בעונה החדשה נפגוש גם את ברוריה, לקוחה נרגנת במסעדה ובעלת קיוסק מתחרה אותה תגלם שחקנית הקולנוע והתיאטרון יעל עמית הזכורה מעל לכל כבת זוגתו השתלטנית של ספי ריבלין בתוכנית הבידור מוצ"ש ויצרה את הקריאה המיתולוגית "יוס-הף".
את גיבורי האגדות יגלמו שחקנים אורחים מפתיעים: אופירה אסייג בתפקיד זהבה מ"זהבה ושלושת הדובים", איגי וקסמן בתפקיד המכשפה מ"עמי ותמי", יובל המבולבל בתפקיד פינוקיו ו-יוני פרוים בבגדי המלך החדשים.
שחקני הסדרה: מיקי, נתן נתנזון (סבא נתי), יעל עמית (ברוריה – בעלת קיוסק מתחרה), קובי מחט (מנש – שף המסעדה), מרטין אומנסקי.
תסריטאי: איתי מאירסון. במאי: קובי מחט.

רוי בוי ביער הסודי – סדרה חדשה

2.7 בערוץ הכוכבים וב-yesVOD רק לילדי yes

שני פרקים חדשים מידי יום

סדרת הרפתקאות חדשה בכיכובו של רוי בוי, לוחם הצדק ושומר הטבע והסביבה.

הסדרה מתרחשת ביער הסודי – יער מיוחד בו קיימת ברית עתיקת יומין של יחסי חברות ואמון בין בני האדם לחיות ולסביבה. כולם מתחייבים לעזור האחד לשני, לפתור בעיות ביחד ולעולם לא לפגוע זה בזה.

ליער מגיעים קוטר ושוטא – צמד נוכלים שנשלחו ליער ע"י מנהיגם נץ, שבכוחו להפוך מציפור לאדם. הם רוצים להשתלט ולנצל את משאביו של היער לטובתם הפרטית  – כסף.

בכל פרק מנסים רוי בוי ובעלי החיים, לשמור על אוצרות הטבע מפני הרשעים שזוממים לפגוע ביער הסודי, ולומדים על יסודות הטבע וחשיבותו. כל זאת בנופים המרהיבים של הגליל העליון.

אל רוי בוי מצטרפת ג'ויה נסיכת היער אותה תגלם עדן סבן (יוצאת "האח הגדול"). גו'יה, בת לשבט עתיק שגדל והתפתח ביער עוזרת לרוי בוי במשימותיו לשמור על היער.

צילום: רונן פדידה

סוואגרז – סדרת דוקו-ריאלטי חדשה

28.6 בערוץ yesKidZ  וב-yesVOD רק לילדי yes

פרק חדש מידי ראשון עד שלישי

חמישה סוואגרים בני 15-17, כוכבי רשת בהתהוות רוצים להפוך לכוכבי הרשת הגדולים בישראל.

"סוואג" זו החבילה הכוללת: החל מהמראה, הסגנון והאופן שבו האדם מציג את עצמו וממשיך בכישרון בימתי, כריזמה, אטטיוד ומקוריות.

הסוואגז פועלים ברשתות החברתיות כשכל מה שמנחה אותם זה להיות הם עצמם עד הסוף. הם שרים, רוקדים, לומדים איפור, מייצרים טרנדים עדכניים, לומדים ומלמדים איך לשדרג את החדר ואת הבגדים, איך להכין תחפושות בעצמך והרשימה עוד ארוכה. את הכל הם רק עושים מול מצלמה דולקת, עורכים עם מוזיקה "מרימה" ומעלים לערוץ היוטיוב שלהם.

בסדרה החדשה מטרתם תהיה לייצר ערוץ משותף (כי יחד זה כוח) שיהיה הנצפה ביותר בישראל, שיגיע לשיא של צפיות ושיתופים, שישיג את שיתופי הפעולה החמים ביותר ויהיה המדובר ביותר. בדרך לשם הם יובילו בכל אמצעי הדיגיטל הקיימים: מיוזיקלי, סנאפ צאט', אינסטגרם, יוטיוב.

לא ניתן להגיב