קרוקס קופון ועוד: רשת WESHOES משיקה קולקציה חדשה

קרוקס קופון ועוד: רשת WESHOES משיקה קולקציה חדשה.

רשת WESHOES, שלפני מספר חודשים עברה מיתוג מחדש ושינתה שמה מ-CROCS AND MORE, היא המקום המושלם לרכוש נעליים לכל המשפחה. בסניפים של weshoes וגם באתר שלהם תמצאו מותגי נעליים שנבחרו בקפידה ומצטיינים מבחינת המראה, האיכות והנוחות

בחנויות הרשת ניתן למצוא מותגים כמו קרוקס, Blundstone, Candy, Desigual, Verbenas, ועוד.

קופון מתנה עבורכן לאתר WESHOES!

מותג הנעליים weshoes נותן לקהילה שלנו קודי קופון בלעדיים!

הקוד goodmother5 נותן 5% הנחה על פריטים בהנחות של עד 40%.

הקוד goodmother15 נותן 15% הנחה על מגוון פריטים של המותג סוונטי ניין.

תנאי ההטבה: אין כפל קודים – תבחרו את האחד שהכי משתלם לכן. ההטבה ניתנת על פי שיקול דעתה הבלעדי של הרשת: יכולה להתבטל או להשתנות ללא הודעה מוקדמת, יכולה לא לחול על פריטים ספציפיים או הנחות מיוחדות. מה שמופיע באתר ווישוז הוא הקובע.

תרצי לקבל קופונים לחנויות של המותגים הכי גדולים וכרטיסים במתנה לאטרקציות? הצטרפי לטלגרם שלנו. גם בסטורי באינסטגרם שלנו אנחנו מחלקים כרטיסים במתנה לאטרקציות, ומפרסמים קופונים בלעדיים – כדאי לעקוב.

אין לך טלגרם? הצטרפי לקבוצת הוואטס אפ או לניוזלטר שלנו ונשלח לך למייל (שימי לב שהמייל יכול להגיע לתיקיית קידומי מכירות, אז אם לא קיבלת – עשי חיפוש לפי הביטוי ״קודי קופון״):

בהשקת קולקציית החורף הוצג מגוון רחב של מגפיים ומגפונים, סניקרס ונעלי ערב לגברים ולנשים בטרנדים הבולטים בעולם האופנה כמו קטיפה, סאטן, מבריקים ופרינטים.

מותג Desigual הספרדי הציג קולקציית תיקים ומגפיים תואמים בטקסטורות פרחוניות האופייניות למותג, ובגוונים חורפיים.

אם חיפשתם סניקרס צבעוניים ונוחים במיוחד, תוכלו למצוא אותם בחנויות WESHOES, במגוון רחב של גוונים:

מותגי הדגל של הרשת, Crocs ו- Blundstone, שהם ממותגי ההנעלה הנמכרים ביותר בישראל, מככבים גם בעונת החורף הקרובה, עם דגמים חדשים. 

Crocs – המותג האמריקאי שהגיע לישראל ב 2005 חוגג השנה 15 שנים לכפכפי הקלוג המיתולוגיים. בפברואר האחרון יצא המותג בקמפיין עולמי בכיכובם של דרו ברימור וג'ון סיינה כאשר הסלוגן: Come as you are מלווה אותו וקורא לקהל הלקוחות להישאר נאמנים לעצמם, לצעוד בנעליים שנוחות להם מבלי להתפשר. גם העונה, הפרזנטורים ממשיכים להוביל את המותג וערכיו וצפויות הפתעות בהמשך.

Blundstone – המגף האוסטרלי המקורי מ- 1870 כבר מזמן הפך לפריט חובה במלתחה הישראלית לנשים, גברים וילדים. המותג מציע קולקציה המשלבת אופנה, טבע ואורבניות כובשת. בנוסף למגפיים, זאת העונה השלישית בה קיימת גם קולקציית מעילים איכותית ומגוונת במבחר גזרות והדפסים  לנשים, גברים וילדים.

בנוסף למותגים אלו ישנם ארבעה מותגי פרייבט לייבל נבחרים של הרשת:

Candy – מותג מקסים ומתוק כשמו, שמיועד לילדות קטנות. מדובר בנעליים רכות וגמישות, קלות ונוחות מאוד. העיצוב הוא צבעוני ובובתי, ואהוב במיוחד על ילדות מגונדרות שאוהבות פפיונים ושמלות מסתובבות, כמו הבנות שלי. 

Magma – נעלי בנים, העשויות מחומרים איכותיים ומספקים נוחות אופטימלית, בשילוב עיצוב אורבני ופונקציונאלי לכל שעות היום.
הנעל בעלת רפידה מחומר קשיח וגמיש, המעניקה הרגשת רכות וגמישות . הקולקציה מגוונת וכוללת בין היתר גם מגפי גשם וסניקרס.

Seventy nine – מותג לנשים וגברים המספק מגוון רחב של סגנונות וטרנדים מהעדכניים ביותר ומציג גזרות אופנתיות ונטולות מאמץ שמשדרגות כל לוק מבלי להתפשר על הנוחות.

Seventy nine הינו מותג הנעלה שמוכיח שנוחות ונוכחות צועדים ביחד.

Schultz – מותג נוחות חדש לגברים בהשראה גרמנית. קבוצת דגמים הבנויה על בסיס אימומים המדמים כף רגל אמיתית ומעניקים לה נוחות מקסימלית .  
לדגמים גפות עור נושמות ,סוליות קלות משקל העשויות חומרים רכים וסופגי זעזועים בשילוב רפידות אנטומיות אופטימליות ומנדפות זיעה.

טווחי מחירים: 80₪ – 650 ₪

נעלי ערב בהדפס נחש קלאסי. לתמונות נוספות היכנסו לאינסטגרם שלנו. צילום: goodmother.co.il

אודות WESHOES:

רשת חנויות ההנעלה CROCS  הוקמה באפריל 2008. בשנים הראשונות הרשת נקראה CROCS והמותג היחיד שנמכר בה היה קרוקס. לפני כשנתיים, בצעד ביניים מותגה מחדש הרשת כרשת Crocs&more, ואליה נוספו מותגים רבים נוספים.

כיום קיימים ברשת מעל 20 מותגים בינלאומיים ביניהם :CROCS, BLUNDSTONE MOSES, SCHOLL, NATURAL WORLD DESIGUAL, ROCKET DOG ,COBIAN ורבים אחרים.

בנוסף, ישנם מותגי פרייבט לייבל – CANDY, MAGMA  ו- SEVENTY NINE

במהלך 2016 הוחלט לשווק שינוי זה לקהל הלקוחות ולמתג את הרשת מחדש כרשת multi brands תחת השם WESHOES.

צילום תמונה ראשית: שי יחזקאל

לחצו כאן להטבות שוות נוספות.

קודי קופון סודיים לעשרות חנויות אונליין מחכים לך בערוץ הטלגרם ובקבוצת הוואטס אפ שלנו. ותוודאי שאת עוקבת אחרינו באינסטגרם , שם אנחנו מחלקים כרטיסים לאטרקציות במתנה ומוצרים.

(אין טלגרם? הצטרפי לניוזלטר שלנו ונשלח לך את כל הקודים למייל:

רוצה לבקש קופון לאתר כלשהו? כתבי בקבוצת הפייסבוק שלנו ונדאג לך.

אנחנו הכי בעד גילוי נאות,

אז נספר לכן שחלק מהקישורים והקודים שבאתר שלנו יכולים להיות קישורים של תוכניות שותפים, מה שמאפשר לנו לקיים את האתר, להשיג עבורכן הטבות ומתנות, ולייצר תוכן איכותי ומעניין.

עם זאת, מתוך אינסוף מותגים שקיימים בשוק, אנחנו בוחרות לעבוד רק עם אלה שאנחנו צורכות את המוצרים שלהן באופן שוטף, ונהנות מהם.

חלק מהמוצרים והשירותים המוזכרים באתר שלנו ניתנו לנו לסקירה.

עם זאת אנחנו מתחייבות להמליץ אך ורק על שירותים ומוצרים שאותם באמת אהבנו, ולסייע לכן לרכוש אותם בעלויות הכי משתלמות עבורכן.

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב