"רהיטי דורון" משיקים קולקצייה חדשה של חדרי ילדים

רהיטי דורון, חברת רהיטי הילדים הותיקה, קיימת מימי קום המדינה, שנת 1949 ליתר דיוק. אלפי ילדים ישראלים גדלו בחדרים שעוצבו על ידי רהיטי דורון, מיטות, שולחנות כתיבה וספריות, וגם אני, אי שם בתחילת שנות ה-90 התעקשתי שיקנו לי את החדר רק בחנות רהיטי דורון הסמוכה.

לאורך השנים, החברה החליפה בעלים, שינתה סלוגנים, אך נשארה במהותה חברת רהיטי הילדים האהובה, שכולנו גדלנו עליה.

לפני מספר חודשים יצאו רהיטי דורון בקמפיין מרגש, ששם דגש על מצויינות, התמדה ועבודה קשה- ערכים שכל כך חשוב לקדם בקרב הילדים. כפרזנטורים לקמפיין, נבחרו 4 ילדים מצטיינים, שמגשימים מדי יום את הערכים האלה:

איתי פנקס ( 15) יזם הייטק ומנכ"ל 2 חברות הייטק, שכבר הספיק לעשות אקזיט,  ליאן רייזר (13.5)- רקדנית בלט עולמית שתייצג את ישראל בתחרות הריקוד הגדולה בעולם בניו יורק, רועי עדין (15)- יוצר ומפיק סרטים שכבר הופקד על סרטים בינלאומיים ודניאל אקטע (14)– סולנית צ'לו בינלאומית, שמופיעה מול שועי עולם, ביניהם דונלד טראמפ.

צילום אלעד גוטמן

יואב צפיר, שביים את סרטוני הפרסומת, ראיין את הילדים על התחום בו הם מצטיינים ואמר: "הילדים מעוררי השראה, בתפיסתם לחיים, כח ההתמדה, הנעה מתשוקה למקצוע ודרך סיפורם יוצא הדופן אל ההצלחה".

אופיר ליבר, מנכ"ל רהיטי דורון, ל,ווה מקרוב את יום הצילומים וסיפר כי אחד הקשיים מאחורי הקלעים בתיאום יום הצילומים,  היה לרכז את כל ארבעת הילדים ליום צילומים אחד בישראל… "היה צריך לסכרן מתי זה נוחת ומתי אחר טס ובהתאם לרכז את כולם ליום צילומים אחד. נהניתי מאוד במהלך יום הצילומים שהיה מדהים, ומעורר השראה, כל ילד צולם בחדר משלו שעוצב ואובזר בהשראתו, אני מקווה שילדים עם חלום משלהם ילמדו מהקמפיין שאפשר להצטיין בתחום אותו בחרו כי אין לי ספק שההצלחה תמונה בכל ילד אם רק יתמיד ויבחר להיות מצטיין בתחומו".

בתקופה שלנו, בה הפרזנטורים נבחרים בדרך כלל על סמך מראה חיצוני בלבד, כיף לראות את אלה שנבחרים על פי ההישגים שלהם.

הקמפיין צולם לקראת השקת קולקציית הקיץ 2017, שהוצגה היום באופן חגיגי בחנות הדגל החדשה של המותג- באיזור התעשייה של בני ברק, סמוך לרמת החייל.

את מסיבת העיתונאים שנערכה במקום, סיכם מנכ"ל הרשת אופיר ליבר במשפט הבא: "זה לא חוכמה לייצר רהיטים איכותיים. זה לא חוכמה לייצר רהיטים במחירים נמוכים. החוכמה היא לשלב בין השניים וזה בדיוק מה שאנחנו עושים."

 

כהוכחה לטענתו, הציג גרף של השינויים במחירי הרהיטים בשנים האחרונות, שירד מכ-17,000 ש"ח לפני מספר שנים ועד לכ-4,000 ש"ח כיום, לחדר ילדים מלא.

בחנות הדגל החדשה תוכלו למצוא מגוון של חדרי ילדים לדוגמה- צבעוניים, איכותיים ופרקטיים, וגם ריהוט לשאר חדרי הבית, תחום חדש, אליו נכנס המותג לאחרונה.

רהיטי דורון, הלח"י 19, בני ברק

צילום תמונה ראשית: אלעד גוטמן

 

 

 

לא ניתן להגיב