תערוכת הדרדסים – מרכז הירידים 2017

אחת האטרקציות המרכזיות בקיץ הזה, היא תערוכת הדרדסים, שמתקיימת בתאריכים 19 ביולי – 31 באוגוסט 2017, בביתן 2, גני התערוכה, תל אביב.

ביקרנו באירוע הפתיחה של התערוכה המבטיחה, ויצאנו בדעות מעורבות.
התערוכה היפהפיה, המשתרעת על פני 2,000 מטר מרובע, מציגה את עולמם הקסום של הדרדסים, ב-4 מתחמים:
פארק הדרדסים, שמתאר את הכפר של הדרדסים, ובו תפגשו את דרדסבא, דרדסית ושאר חבריהם, תראו את בית הפטרייה שלהם, תעברו על גשר הדרדסים, תשבו על חיפושית אדומה ותרגישו חלק מהיצורים הכחולים.

מאוד מאוד יפה, והצילומים יוצאים נהדרים. התאורה והרקעים הצבעוניים מפרגנים למצלמה ויוצרים תמונות מלאות בקסם. הילדים שלנו בני ה-2.5 ו-5 נהנו מכל היופי הזה, הדמויות, הפרחים, העצים, החיפושיות וטיפסו על כל מה שניתן.

מתחם הבית הענק: על פני כ-250 מ"ר מוצבים חפצי בית עצומים, שיתנו לכם תחושה שאתם דרדסים. תוכלו להסתובב במתחם הענק, לשבת על הסמרטפון האסטרונומי, לטפס על הכיסאות העצומים ואולי תצליחו להגיע לשולחן האוכל.

גם המתחם הזה מאוד יפה וניתן להצטלם ליד כל פריט ולטפס עליו.

מיניאטורת כפר הדרדסים: מיצג של כפר הדרדסים כולו בגודל טבעי: בתי הפטריות, העצים, חוות הפרחים, הבארות, הגשרים, הצמחייה וכמובן הדרדסים עצמם, בעוד יום עבודה שגרתי בכפר. במתחם ישנן משקפות מיוחדות לתצפית מושלמת על הכפר.

מקסים ועושה חשק לקחת את כל זה הביתה.

מוזיאון הדרדסים הבינלאומי: מתחם שפונה יותר להורים וילדים גדולים ומספר לכם את כל מה שרציתם לדעת על הדרדסים: הדמיית חדר העבודה של ממציא הדרדסים, פייר קוליפור, אוסף דרדסים נדיר המכיל כ- 500 פריטים, סקיצות וציורים ראשונים של הדרדסים, התפתחותם לאורך השנים, עובדות מפתיעות ואפילו איך נשמעים הדרדסים בפרסית, טורקית וגרמנית.

בתחנה האחרונה צפינו במחזמר הדרדסים. מדובר במחזמר 'הדרדסים' המקורי מחו"ל, מתורגם לעברית עם שחקנים בתחפושות דרדסים, בליווי תפאורה אותנטית ומוזיקה מקפיצה . במהלך המופע יושבים על פופים ומשטח נעים דמוי דשא. משך המופע כ-30 דקות, נחמד מאוד והילדים אהבו.

לסיכום, הילדים שלי נהנו מאוד, מהציורים, הדמויות, האווירה וכמובן מהאפשרות לטפס על הכל בחופשיות.

אני, שציפיתי ליותר, התאכזבתי. התערוכה היפהפיה הזו היא כשמה – תערוכה. אין בה כל פעילות אחרת למבקרים, מלבד להצטלם ולטפס על המיצגים.

אם הילדים שלכם עדיין בגיל של לטפס על כל דבר – אפשר ללכת ורוב הסיכויים שהם ייהנו. ילדים מעל גיל 6, לדעתי, ישתעממו מהר מאוד.

בעלי ואני יצאנו עם תחושה של פספוס – כל כך יפה וכל כך משעמם, וכל כך בקלות היה ניתן להפוך את התערוכה הזו לממתק מדורדס אמיתי – רק להוסיף מתחם של יצירות בנושא דרדסים, כמה דרדסים שמסתובבים ומפעילים את הילדים, שתיים – שלוש תחנות חווייתיות וזהו. לא צריך יותר מזה כדי להפוך את תערוכת הדרדסים לאטרקצית קיץ שווה במיוחד.


לסיקור של כל פעילויות הקיץ הגדולות לחצו כאן.

 

אל תשכחו להירשם לניוזלטר שלנו, כדי לקבל את מיטב העדכונים של האתר:

אטרקציות חינמיות באיזור המרכז – פוסט מתעדכן

יש מתנות חינם: כל הדוגמיות וערכות ההתנסות שיש – פוסט מתעדכן

כך תקבלי מוצרי תינוקות בחינם – פוסט מתעדכן

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב