״הכלום הגדול״: הסדרה הכי הזויה על המסך

ביום שישי האחרון, בוביק ואני השתתפנו בהשקה של הסדרה הכי מוזרה על המסך – תכירו את הכלום הגדול, תוכנית על כלום, שעולה בימים אלה בערוץ yes kids.

מדובר בפרודיה על תוכניות ריאליטי, המתרחשת אי שם בספינת חלל,  שמשתתפים בה גם בני אדם וגם חייזרים מרחבי הגלקסיה, המגולמים על ידי בובות מצחיקות.

התוכנית מיועדת לגילאי 8 פלוס, ומבוססת על הומור שמתאים בדיוק לילדים בגילאים האלה, וגם להורים (חלק מהאבות, נגיד) שיכולים להתפקע מבדיחות נזלת ופלוצים.

בוביק בן ה-5 לא מכיר לשמחתי תוכניות ריאליטי, אבל הוא הוקסם מהבובות של החייזרים וכמובן מזה שהכל קורה בחלל, כי כל מה שקורה שם הוא בטוח כיף.

האמת-האמת שגם אני די נהניתי מהתוכנית. מדובר בקשקוש בלבוש שנון וקצבי על כלום, שעשוי, כתוב ומופק בצורה כל כך יפה ומתוקתקת, שבהחלט שווה צפייה. בנוסף, התוכנית מעבירה ביקורת על תוכניות הריאליטי, הריקנות שבעולם שלנו וההתמכרות לרשתות החברתיות – בתקווה שהצופים הצעירים אכן יקלטו את הביקורת ויבינו איך אנחנו נראים לפעמים.

אז על מה בעצם הכלום הזה?

דניאל מורשת מגלם את רנן, מנחה-דוגמן שקיווה להיות שחקן מצליח אבל אז נחטף לחלל על ידי הכפתורה האדומה הגדולה (אחת מבובות החייזרים שמנהלת את תחנת החלל ואת התוכנית) שמאוהבת בו. כעת הוא רוצה לחזור הביתה, אבל לפי ההסכם שלו עם הכפתורה, חזרתו מותנית באחוז רייטינג מסוים. בינתיים הוא מנסה לכסות על כשלי ההפקה כדי להציל את הרייטינג של התוכנית, ועסוק בעיקר בכיבוי שריפות.

עופר שכטר (שנאלץ לחמצן את שיערו בשביל התפקיד) מגלם את מוטי, כוכב האינסטגרם הכי גדול בישראל, שאין לו כישורים אמיתיים מעבר לזה. מוטי הביא איתו לתחנת החלל מזוודות מלאות במוצרים שאותם הוא לובש תמורת חסות. הוא מאוהב בעצמו לחלוטין, פלרטטן ורודף פרסום. ברגע האמת תמיד ידאג לעצמו קודם. מאוהב בפפר, מפלצת הספגטי.


יניב ביטון מגלם את אלברטו, רופא התחנה- שהוא גם טכנאי, ממציא ושרברב, וגם עושה את כל מה שהכפתורה הגדולה אומרת. אלברטו הוא הפסיכיאטר של המתמודדים שבמקום לתמוך בהם- עסוק בעיקר בניסויים הפסיכולוגיים שהוא עורך בהם.

גאיה באר גורביץ' מגלמת את דריה, נהגת החללית שהביאה את המתמודדים לתחנת החלל וכעת בעל כורחה נאלצת להשתתף בעצמה בתוכנית. יוצר ותסריטאי ראשי: ניר ברגר.

 

התוכנית "הכלום הגדול" תשודר בימים א'-ד' בשעה 15:00 בערוץ yes kidZ (אפיק 90)

 

בובות החייזרים לא הגיעו לפרמיירה, מי שבכל זאת הגיעו היו הסוואגרז (שהגיעו היישר מהיום הראשון ללימודים): אנג'ל, עלמה, ליה ועילי:

קרדיט צילום: אור גפן

הסטנדאפיסט יונתן ברק, מפיק הסדרה יואב גרוס ובעלי סלוצקי אפיקי תקשורת: חיים סלוצקי ודרי שי.

גאיה באר גורביץ הגיעה עם בן זוגה השחקן והבמאי יוגב יפת המוכרים בעיקר כצמד הוויראלי "בנאהל ואליקים". הנוכחים באירוע צפו בשני הפרקים הראשונים של הסדרה בפעם הראשונה והתלהבו מאוד מהתוצאה הסופית.

 

בתמונה הראשית – קרדיט צילום אור גפן: יואב גרוס (מפיק הסדרה), יניב ביטון (ד"ר אלברטו), דניאל מורשת (רנן המנחה), גאיה באר גורביץ' (דריה), ניר ברגר (יוצר הסדרה), עופר שכטר (מוטי).

לא ניתן להגיב