ילד פלא – ספר מנגן לפעוטות עם שיריו של קובי אושרת

ילד פלא הוא ספר אינטראקטיבי חדש ובו שירים ממגוון מהקלאסיקות הישראליות של המלחין קובי אושרת. קיבלנו לסיקור את הספר המקסים הזה ונהננו מאוד, גם הקטנים וגם הגדולים מהשירים האהובים. שרנו ולמדנו ביחד את המילים.

ראש כרוב, היפו היפי, אמת או חובה, גלי, ידידי טינטן, זהירות בדרכים, ג'ינג'ית, ילד פלא ועוד – בספר עשרה שירים שהולחנו על ידי אושרת ונכתבו על ידי טובי המשוררים הישראלים: אהוד מנור, לוין קיפניס, מרים ילןשטקליס, חמוטל בן זאב ועוד.

אנחנו תמיד שמחים לצעצועים שמעסיקים את הילדים לאורך זמן. אפשר לדפדף בספר, להקריא לילדים את השירים ולהסתכל על הציורים היפים, וגם ללחוץ על הלחצנים ולשמוע את השיר מתנגן. על לחצנים מופיעות תמונות קטנות מתוך האיורים שבספר, והילד יכול ללחוץ על השיר שהוא רוצה לשמוע, ולהסתדר גם בלי ההורים. 

בנוסף, ישנם שני לחצנים לשליטה בעוצמת השמע, כך שאפשר גם להעביר למצב ״מסיבת פעוטות סוערת״,  וגם לשמוע את המוזיקה חלש, אם קוראים את הספר לפני השינה. ניתן לעצור את המוסיקה בלחיצה כפולה על אחד הלחצנים.

ילד פלא – ספר מנגן באיכות גבוהה

ההפקה של השירים ואיכות השמע היא מצויינת, וזה בעצם הכי חשוב, כי זה מה שעושה את כל הכיף.

הילדים מאוד אהבו את הספר – יש ציורים, יש כפתורים ויש שירים יפים ומוכרים. העמודים הם עמודי קרטון עבים עם למינציה כך שניתן לנגב אותם בקלות אם מתלכלך.

ילד פלא - ספר מנגן לפעוטות עם שיריו של קובי אושרת
ילד פלא – ספר מנגן לפעוטות עם שיריו של קובי אושרת

ספרים מנגנים נוספים של חברת ספרק טויס

חברת "ספרק טויס" הישראלית מתמחה בפיתוח צעצועים אינטראקטיביים, ומנסיון שלנו עם מוצרי החברה – מדובר בצעצועים איכותיים מאוד, שלא נשברים בקלות. 

ספר שירי הילדים החדש של קובי אושרת מצטרף לספר מנגן נוסף שהשיקה "ספרק טויס" לאחרונהספר שירי ילדים של חיים נחמן ביאליק. גם אותו יצא לנו להכיר והוא מומלץ מאוד!

ספרים אינטראקטיביים נוספים של ספרק טויס: "דירה להשכיר", "בוא אלי פרפר נחמד", "קופיקו ונגה בגן החיות", "מעשה בחמישה בלונים", "האריה שאהב תות", "תירס חם", "איה פלוטו" ועוד.

הספר מתאים לילדים מגיל שנה ומעלה.

מחיר לצרכן: 100 . להשיג ברשת צומת ספרים ובחנויות הצעצועים.

בואו לקרוא על ספרי ילדים נוספים שאהבנו ולקבל קופון הטבה לרכישת ספרי ילדים, בכתבה הבאה.


קופונים לחנויות אופנה וקוסמטיקה לחצי כאן

מוצרי איפור וטיפוח איכותיים של קיקו מילאנו, עם קוד הנחה ייחודי לאתר goodmother
חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב