״קייטנת אמא״: יום 11 – יום כיף בתל אביב

הקיץ, יותר מאשר אי פעם, יש המון דברים לעשות עם הילדים וכל המשפחה בתל אביב. גם אם אתם לא מהאיזור – שווה לתכנן יום של כיף לילדים בתל אביב. יש אינסוף אפשרויות – בתשלום ובחינם, במיזוג ובלחות, רק תגיעו.

טיפ: מומלץ לתכנן מראש באיזה פעילויות תבקרו ולקחת בחשבון גם את זמני ההגעה והפקקים בעיר. 

ערכנו רשימה של כל המקומות המעניינים כדי שתוכלו לבחור את מה שמתאים לכם. בחלק מהמקומות ביקרנו ותוכלו לקרוא את ההתרשמות שלנו, ובאלה שלא – נשמח לביקורות והמלצות שלכם בתגובות!

נתחיל מהאטרקציות הגדולות של הקיץ בתל אביב:

ארץ לעולם לא, עולמו של פיטר פן, שהוקמה בגני יהושע בצפון תל אביב ומזמינה הורים וילדים לערב פעילות קסום. היינו ונהננו וכתבנו בהרחבה בכתבה הבאה. המלצה חמה שלנו – להגיע למקום רק בשעות הערב כי החום והלחות של שעות היום לא מאפשרים להנות מהפעילות.

לכרטיסים בהנחה היכנסו לקישור הבא. 

תערוכת גן המפלצות במוזיאון ארץ ישראל

משך שנתיים ייצר ועיצב האמן יוסי אבולעפיה עשרות מפלצות ססגוניות ומרהיבות, אליהן התאים הסופר אפרים סידון טקסטים וגיבש לכל אחת מהמפלצות מופע מיוחד של שירה וסיפור. צוות גדול של שחקנים, זמרים, פסלים, מלחינים, נגנים, ציירים, מעצבים וטכנאים השתתף ביצירת פסלי הענק של המפלצות ובהכנת ההקלטות ופס-הקול הסוחף המלווה אותן.

מבטיחים לנו שזוהי התערוכה הראשונה מסוגה בעולם, שלא תשאיר אף אחד אדיש!

מועדי הפעילות:

יולי-אוגוסט 2017.

מוזיאון ארץ ישראל, חיים לבנון 2, תל אביב.

פרטים נוספים בקישור הבא.

צילום: גיא חמוי

תערוכת הדינוזאורים מגיעה אלינו היישר מדרום אמריקה, עם עשרות דינוזאורים בגודל אמתי (עד 7 מטר גובה), נושמים, זזים ומשמיעים קולות. הדינוזאורים יוצגו על פני שטח ענק של 3000 מ"ר באווירת היערות והמדבריות-הסביבה בה הם חיו.

בתערוכה יוקם אזור אינטראקטיבי לכל המשפחה בו יתאפשר לרכב על גורי דינוזאורים, לטפס על חבלים, להצטלם עם דינוזאורים, לצייר, לצבוע ולשחק ב"להיות ארכיאולוגים" תוך חפירה וחיפוש העתקי מאובנים.

מחיר: 85 ₪ לאדם

מחיר מכירה מוקדמת דרך האתר: 75 ש״ח

2-31 באוגוסט 2017  – האנגר 11 נמל תל אביב

יש למה לחכות – באוגוסט יגיע אלינו Fantasy Circus – מופע מרהיב עם מיטב אמני הקרקס מרחבי העולם, שיתקיים במקום הגבוה בתל אביב- אמפיתיאטרון עזריאלי ת"א

לפרטים נוספים היכנסו לידיעה הבאה. 

מוזיאון תל אביב לאומנות – למגוון פעילויות וסדנאות לילדים במוזיאון תל אביב לאומנות היכנסו לקישור הבא. ילדים עד גיל 18 לא משלמים על הכניסה למוזיאון! היינו בפעילויות של המוזיאון בעבר, למדנו הרבה ונהננו. לכתבה על סדנת ציור לילדים, לחצו כאן. 

הכדור הפורח של תל-אביב – החוויה האולטימטיבית – שילוב של אדרנלין והתרגשות מהתעופה מעל פני האדמה ומנגד הרוגע והשלווה של ריחוף איטי המאפשר להתפעל מהנוף וליהנות מהרגע. ממוקם בפארק הירקון בגני יהושע.

גיבורים – תערוכה אינטראקטיבית בבית התפוצות, לילדים ולכל המשפחה. היינו וממליצים בחום לכתבה על התערוכה והפרטים, היכנסו לקישור הבא.

HEROES-DSC_9828
תמונה: יח"צ

מוזיאון נחום גוטמן – מוזיאון נחום גוטמן לאמנות מציע קיץ תוסס ומעניין עם מגוון פעילויות לכל הגילאים. סיורים בחללי המוזיאון, וסדנאות יצירה לכל המשפחה –תפריט קיץ עשיר, חגיגי ומרענן לכל הגילאים!

מרכז ״מהותי״ – פעילות מהנה עם הרבה ערך חינוכי, לילדים ולכל המשפחה. לכתבה על הפעילות היכנסו לקישור הבא

mahut1-1024x682
תמונה: יח"צ

אטרקציות בחינם

שרונה – מוזמנים ליהנות ממגוון ארועים, מוזיקה, הצגות לילדים בשרונה תל אביב. הכניסה חופשיתכל הפרטים בקישור הבא.

מתחם התחנה – מגוון פעילויות והופעות במתחם התחנה. כל הפרטים בקישור הבא.

תל אביב – ״רביעיית פלורנטין״. המון המון פעילויות חינם לכל המשפחה. כל הפרטים בקישור הבא.

נמל תל אביב – מיצג מזרקות המים "TEL AVIV WATER SHOW" חוזר לנמל תל אביב. המופע יתקיים בין התאריכים 2-27 ביולי בין השעות 20:15-22:30 (כל חצי שעה), אזור המעגנה. בנוסף למזרקות המים, בנמל תל אביב יתקיימו פעילויות לילדים ולכל המשפחה, סרטים והצגות בכניסה חופשית, קיץ לטיני ועוד. כל הפרטים בקישור הבא.

 לאטרקציות חינמיות נוספות בתל אביב והמרכז היכנסו לכתבה הבאה. 

 


לכתבות נוספות בנושא ״60 יום של קייטנת אמא״, לחצו כאן

חייבים לקרוא גם:

לא ניתן להגיב